Öfke

12 2 1
                                    

O Gece;

Hiç uyumayacağıma emindim. Emre, Murat ve Cemre'nin bana yaptığını hatırlayınca içimden bir öfke krizi geçiriyordum.
Aynı zamanda, Duru'yu çok özlüyordum... Rahatlama hissi, Emre'nin aldığı cezayı hatırlayınca geliyordu. Fakat, Murat hiçbir ceza almamıştı. Sonuçta Murat, beni bayıltan kişiydi, Emre sadece ona bunu yapması için zorlayandı. Cemre de hiç bir şey yapmamıştı, sessiz kalmıştı. Cezalarını çekmeleri için yine polisi arayacaktım!
Aradım ve yine aynı hastaneye, aynı odaya geldiler, benim odama. Onlara durumu anlattım. Cemre'nin öyle bir durumda sessiz kaldığı için 9 ay hapis ve 3000 tl para cezası, Murat için de 2,5 yıl hapis, 2222 tl de para cezası verdiler. Birden bir vicdan  azabı hissi vücudumu kapladı. Ama bunu hakediyorlardı. İşin kötü yanı, şimdi yalnız kalmıştım. Bazı arkadaşlarım hapise girecekti, diğeri ise cennetten beni izliyordu.... Ah Duru... Seni öyle özlüyorum ki.. Bir gün kavuşacağız...
SABAH
O yüzden arkadaşlarım cezalarını çekip benim yanıma gelene kadar beni idare edecek arkadaş veya arkadaşlara ihtiyacım vardı. Aklıma internet geldi. Benimle aynı şehirde olan, görüşebileceğimiz biri gerekiyordu. O gün akşama kadar araştırma yaptım. Fakat kimseyi bulamadım.
ERTESİ GÜN
Sabah ilk yapmak istediğim, yine internette bana bir arkadaş bulmak için araştırma yapmaktı. 5-10 dakika geçtiğinde, bana göre birini buldum. Aynı bölgedeydik. Benimle aynı yaştaydı, ve zevklerimiz benzerdi. Böyle birini bulduğum için çok sevinmiştim. O sırada odaya doktor girdi.
- Asya hanım, size çok iyi bir haberimiz var. Sizi artık taburcu edebiliriz!

Bugün yaşadığım ikinci en iyi şeydi. Birincisini söylemeye gerek yok zaten.

-Şimdi çıkabilir miyim?
-İstediğiniz zaman çıkabilirsiniz.

Apar topar hastaneden ayrıldım.
Yine aklıma takılan şey, Cemre, Emre, Murat ve Duru benden ne saklıyordu? Emre'nin buluşmamızda " Normal Biri Değilim " demesi, hemen sonra Cemre'nin arayıp "Emre her şeyi anlattı mı? " diye sorması,Emre ve Murat'ın defalarca " Sence de bunu Asya'ya söylememiz gerekmez mi? " diye sorup Cemre'nin de söylememeliyiz demesi, benden ne sakladıklarını sorduğumda Emre'nin Murat'a beni bayıltmasını söylemesi ve Murat'ın bunu yapması, Cemre'nin hiç bir şey yapmayışı...
Görmezden gelmeye karar verdim. Çünkü ne kadar sorsam da fayda etmiyordu. Zaten hepsi hapisteydi, biri ise cennette... Seni özledim Duru...

İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin