Частина 3 Тітонько, що Вас турбує?

29 1 0
                                    

Там продавали нарізані фрукти і я пішла за гаманцем у свою "домівку", повернувшись я побачила того самого хлопця. Він мило бесідував з бабусею, яка була продавцем. Незнайомець також мене побачив, але вдав ніби не помітив. Я не дуже переживала стосовно цього. Швиденько купила те, що й збиралася і попрямувала назад.

Переодягнулася у більш відповідний одяг.

Неочікувано на мене впала прозора пелена "Хочу спати"

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Неочікувано на мене впала прозора пелена "Хочу спати". Роззувшись я лягла, склала долоні під вухом, як у дитинстві і задрімала. Я не спала міцно, чула майже все і відпочинок мій тривав не довго 20-25 хвилин. Мені здалося, що хтось зайшов у моє купе. І тут я різко прокидаюся. Переді мною постає така картина. Привідчинені дверцята та маленька записка на столі.

 Привідчинені дверцята та маленька записка на столі

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

По спині пробігли мурашки. Я швидко визирнула з купе та нікого не помітила. Спочатку я відчула страх, потім я подумала.      ☁️А може це взагалі розіграш, але на всяк випадок я зачиню купе. Та перед цим піду спитаю скільки ще їхати.☁️

Азалія: Доброго дня, не підкажете скільки ще приблизно їхати?

Провідниця: Ой, добридень, десь пів години.

Азалія: Дякую! :)

Важливо деякі міста, явища, географічні об'єкти тощо вигадані мною або взяті з книжок, фільмів та історій. Деякі існують насправді.

Тьотя жила в достатньо великому місті Селіблек. Вона збудувала собі маєток і завела самку самоїда Тео. Чорну персидську кішку ми подарували їй на 40 років, Аннет назвала кошеня двома іменами Дора і Агата. Агата була для нових людей, а для знайомих це вже була Дора.

Кривава АзаліWhere stories live. Discover now