Азалія: Я вже вдома. Усе гаразд.
Користувач пише...
Сок Те: Добре. На добраніч.
Азалія: І тобі.
Знаю, я з ним не довго знайома та це прояви ввічливості.
____________________________
Наступного ранку:
Азалія: Тітонько о 17:25 починається фестиваль. Я піду туди.
Аннет: Добре. Візьми мені звідти якусь їжу, хочу спробувати, що тепер там готують. А, ледь не забула, вигуляй Тео, будь ласка.
Азалія: Окей. Її повідок на комоді біля вхідних дверей?
Жінка кивнула.
Покликавши Тео ми пішли до парку.
☁️ Хай вона погуляє, а я поговорю з Мелл.☁️
Азалія: Хей! Привіт, Меллі.
Меллі: І тобі салют! Як в тебе там справи?
Азалія: Та поки все добре, ось з Тео гуляю. Дивись як вона виросла.
Меллі: Ого! Вона ж напевно більша за мене.
На її лиці засяяла щира дитяча усмішка.
Меллі: До речі, це ж твоя адреса? Тобто твоєї тітки Аннет.
Дівчина продиктувала вулицю та номер будинку.
Азалія: Так, щось трапилося?
Меллі: Все ок.
Азалія: Кажи давай.
Меллі: Хочу дещо зробити, до дня народження твоєї тітоньки.
Азалія: Окей, в нас сьогодні буде фестиваль. Сподіваюся там буде цікаво.
Меллі: Звучить цікаво, шкода, що я не зможу піти з тобою. Вибач, мене кличуть. Бувай!
Азалія: Давай.
Я вимкнула телефон та побігла на пошуки Тео, тому що втратила її з поля зору. Зайшовши до лісу, я побачила собаку, що на когось голосно гавкала. Це виявився вчорашній хлопець, що так мене налякав.
Кріс: Ой, це знову ти. Радий зустрічі.
☁️ А я не дуже.☁️
Азалія: Тео, до мене!
Собака завагалася, але підійшла.
Кріс: Ну що ти не слідкуєш за своєю собакою?
☁️ Може це буде не ввічливо.☁️ Взявши собаку за повідок я відійшла на метрів 5 і нарешті подивилася на новоспеченого Кріса.
Азалія: Вам щось від мене потрібно? Якщо ні, то я піду.
Розвернувшись на п'ятках, я ледь втрималася, щоб не втекти звідти.
Кріс: Ну куди ти так спішиш? Давай побалакаємо.
Він підійшов та майже вхопив мене за зап'ястя, але я вчасно відскочила у сторону.
Азалія: Ви в своєму розумі?
Тео почала гарчати, а я її і не стримувала.
Азалія: Я не збираюся з Вами говорити, тому всього доброго! Тео каджа!
16:50
Азалія: Мені потрібно одягнути, щось підходяще.
Я зупинилася на чорних джинсах та широкій футболці, а на голову одягнула кепку.
☁️Так перстень, куди я його поклала?☁️
Через декілька хвилин пошуків, я знайшла прикрасу на підлозі, біля ліжка.
☁️Ой тут якийсь гребінець, буду йти і віднесу тітці.☁️ Я не сильно фарбуюся, тому використала лише помаду, підводку (вибачте, якщо неправильно, але я не пам'ятаю як це буде українською) та трохи гігієнічної помади.
Азалія: Тітко Аннет! Тітко Аннет!
Відповідь я не отримала.
Азалія: Бонні, передай гребінець тітці, будь ласка.
Бонні: Окей, а ти на фестиваль?
Азалія: Так, йду трохи розвіятися.
Бонні: Тоді бажаю гарно провести час.
Я взяла свою сумку, попрощалася і пішла до вулиці де проводився фестиваль.
Через деякий час, перед моїми очима постала така картина: вогні, що не світяться, тому що ще досить світло, багато маленьких будиночків. Мене привабив шатер з вивіскою "Таро та гадання".
☁️Сходжу поки не розпочалися ці дійства.☁️
Зайшовши всередину, я привіталася з жінкою років 50-55. Чесно я вірю в Таро, гадання, інший світ, привидів, духів і тому подібне.
Азалія: Вибачте, але як до Вас звертатися?
Таролог: О, я Авгус.
Азалія: Пані Авгус, погадаєте мені?
Пані Авгус: Ну якщо прийшла, то звісно.
Вона вміло перетасувала карти і виклала колоду переді мною.
Пані Авгус: Вибери одну з них, але не бери лише вкажи.
Я вказала на ту, що була десь між лівою частиною і серединою.Пані Авгус: Близька тобі людина. Так тепер ще одну.
Пані Авгус: Ну що тобі сказати.
Азалія: Кажіть як є.
Пані Авгус: Скоре лиха доля настане для когось з близьких тобі людей.
Азалія: Дякую. Я, мабуть, піду. До побачення!
Пані Авгус: До побачення!
на ватних ногах я ледь вийшла. ☁️Головне не накручуй себе, все добре.☁️
Скоро почався фестиваль, під кінець я купила трохи їжі, як просила тітка і пішла додому. Зайшовши до будинку та пройшовши до тітчиної кімнати, я постукала. У відповідь тиша. Відчинивши двері, мене кинуло в жар. Тітка сиділа в кріслі, але з її роту та живота стікала кров. Підбігши, я зрозуміла. Їй вже не можна допомогти. ☁️Рана відкрита, скоріше за все вона "сидить" так вже хвилин 15. Крові вилилося достатньо, щоб вона померла.☁️ Я була в шоці, тому не виражала майже ніяких емоцій. В цей момент в двері постукали, а через декілька секунд увірвалися. В такому стані мене застала Меллі.700 слів
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривава Азалі
Mistério / SuspenseПригодницька детективна та з домішками трилеру історія. Юна 21-річна дівчина на ім'я Азалія ще з 9 років починає виявляти та чути те чого не помічають інші. Вона дізнається, що тітка Аннет запрошує її на канікули до себе та стається неочікуване для...