Частина 12

4 0 0
                                    

Азалія: Погано.

☁️Синій-потрібно їхати, швидко.☁️

Азалія: Ну бувай.

Мелл: Так.

Я швидко побігла назад...

____________________________

Я трохи змінила Азалії зріст (був 192, став 187)

Цього разу вбігши, а не увійшовши. 

Азалія: Будь ласка, допоможіть. Моя подруга зараз в небезпеці.

Поліцейський: Скажіть, що трапилося?

Азалія: Точно не знаю, але вона повідомила про те, що їй щось загрожує. Вона зараз в будинку, що ваша команда нещодавно обшукувала. На вулиці Лавандовий ряд, 36 будинок.

Поліцейський: Добре, зачекайте 2 хвилини.

Я нервово сіла на диванчик. Почала вертіти каблучкою (не у весільному сенсі). Постаралася відволіктися, подивилася чи не написана проба. 

Азалія: Точно, 925.

Ще більше рознервувалася.

Поліцейський: Міс, ми готові, Ви на машині?

Азалія: Так, я покажу дорогу.

Він кивнув. Незабаром я вже їхала по трасі.

Азалія: Все буде добре, Все буде добре, не переживай. Ти з поліцією.

Я хотіла побачити Мелл та допомогти їй, захистити від усього зла. Мені подзвонили. ☁️Дуже багато дзвінків.☁️

Азалія: Ало!

Хакер: Ви скоро?

Азалія: Вибачте, я зайнята, не вийде.

Саме в цей момент я різко повернула направо, та почула різкий звук стирання шин.

Хакер: У Вас усе в порядку?

Азалія: Все чудово! Вибачте, вимушена завершити розмову. До побачення!

Хакер: Бувайте!

Я кинула трубку. Швидко, але тихо приїхавши, тому що поліцейські виключили на деякий час сирену, ми, точніше поліцейські, а я згодом, увійшли.

Поліцейський: Це поліція! Прошу всіх покласти зброю! Підійти до найближчої стіни та забрати руки за спину! Ми озброєні, тому попрошу ще раз, покладіть зброю на підлогу та відійдіть до стіни.

Ми побачили 3 хлопців, один з них тримав Мелл. Я хотіла підбігти, але мене зупинили.

Поліцейський: Покладіть зброю! Негайно!

Кривава АзаліWhere stories live. Discover now