•𝔉é𝔩𝔯𝔢 𝔦𝔰𝔪𝔢𝔯𝔱é𝔩•

319 5 2
                                    

Reggeli kócos hajamat tettem éppen rendben, miközben Léna küldött egy üzit.

-Göndörítsd ma be a hajad,
Kornélnak tetszeni fog 😉

Én csak elmosolyodtam a telefonomon feljött üzeneten. Péntek van, és eddig nagyon élveztem az első hetemet. A lányokkal már egyre jóba vagyunk, kivéve Krisztina, ő mintha féltékeny lenne rám. Fiúk szinte minden nap keresték a társaságunkat, bár nem lepődök meg, Léna mondta, hogy jóba vannak velük. Nem éreztem semmit Kornél vagy akármelyik fiú után. Amikor Nolennel néztem farkas szemet éreztem valami lángot, de az a pillanat heve volt. Kornél próbálja csapni a szelet, de iránta se táplálok semmit, de ez fura is lenne egy hét után.
Viszont nem akarom a társaságot kerülni, anya most örül nekem, hogy vannak barátaim, és nem utasítok vissza semmilyen közelséget, csak mert nekem szülő mániám van. Na meg, apa egyre többet dolgozik, sokszor észre se veszi, hogy suli után csak egy-két órával később érek haza. A tanulmányaimra itt is figyelek, kint Amerikában is szinte jeles voltam, itt is annak kell lennem.

-Talán... de nem akarom az
ujjaim köré csavarni 😅

Válaszoltam vissza a lánynak. Mostmár azért is eleget tettem Léna, vagy Kornél vágyainak, érdekelt mi lesz a reakció. Nem igazán szoktam formálni a hajam, általában mindig szép egyenesen helyezkedik a derékig érő hajam. Gyorsan begöndörítettem. Felkentem egy kis szempilla spirált, a szemöldökömet is helyre tettem, majd a tükörbe méregettem magam. A laza göndör fürtökről anyu jutott eszembe, neki álmából felkelve is ilyen tökéletes haja volt. Ellenben velem neki gyönyörű csoki barna haja volt, ami kiemelte zöld szemét. Nagyon gyönyörű nő volt, és amikor a kezelés miatt kihullott a haja, nagyon rosszul volt lelkileg. Egész betegsége alatt erősnek mutatta magát, kivéve akkor, amikor tökéletes haja teljesen kihullt. Meredten néztem a tükörbe, és felismertem magamba anyut, annak ellenére, hogy hajunk színe nem egyezett. Ha most barna hajam lenne, anya kicsi mása lennék. Nagyon hiányzik, és annyira jó lenne neki beszámolni az új környezetről, hogy vannak új barátaim, és pár fiú szóba áll velem. Kigördült pár könnycsepp az arcomon, én pedig amint észhez kaptam letöröltem.

___

- Nagyon jól áll így a hajad. - csodálattal piszkálta a hajamat Léna, én meg próbáltam kezeit lesöpörni magamról.

- Köszi, de ne cseszd szét. - vigyorogva fogtam le Léna kezeit, mikor is szemet forgatva abba hagyta a piszkálásom.

- Mégis csak tervezel valamit Kornéllal. - sejtelmesen nézett rám, és most a saját haját kezdte el mutató ujja köré tekergetni.

- Csak kíváncsi vagyok igazad van-e. - elhessegettem a lány túl romantikus gondolatait. Persze egy lánynak jól esik, ha egy fiú dicséri kinézetét, mégha érzelmeket nem is táplál iránta. Na de igen, az az igazi mennyország, ha egy fiú aki neked tetszik, és fülig szerelmes vagy belé, az megdicsér. Még kilencedikbe voltam legutóbb nagyon szerelmes egy srácba a sulinkból, és nem, nem az iskola nagymenőjébe. Én hozzá szólni se mertem, mert nem voltam felkészülve egy kapcsolatra, de ez a fiú észre vette, hogy egy ideje figyelgettem, és az egyik nap oda ült hozzám beszélgetni. Sajnos félénk voltam, nem tudtam túl tartalmas beszélgetésbe beleenyelegni egy olyan fiúval, aki mellett a pulzusom az egekig szaladt. A végén úgy váltunk el, hogy megdicsérte a szépségemet, és egy kósza puszit nyomott arcomra. Ez volt az első fiús téma anyummal, aki otthon arra bíztatott, hogy beszélgessek vele többet, meg hogy ne kerüljem el a suliba, mert hát ő ismert. De a túlzott antiszociális életem miatt folyamatosan haza rohantam, és nem igazán jártam el semerre.

ℕé𝕝𝕜ü𝕝𝕖𝕕Where stories live. Discover now