*5

853 133 58
                                    

Beomgyu;

Yardım etmek pervasızlık mıydı?

Aslında dinlesen seversin Taehyun. Biliyorum seni, Billie tam senin ses tipin.

Taehyun;

Hâla yazacak yüzü bulman ne hoş.

Görüldü

Beomgyu;

3 dakika zamanın yok mu?

Taehyun;

Ne buluyorsun bu şarkıda? Sen seviyorsun diye bana da mı sevdirmek zorundasın?

Beomgyu;

Dinlesen seversin.

Bahsettiğim şarkı değil..|

Taehyun;

Beni biliyormuş, tanıyormuş gibi konuşma.

Beomgyu;

Futbolu çok seviyorsun. Kaçırdığın bir maç bile yok.

Karamelli her şeye bayılırsın.

Geç uyanmayı çok seversin ama okuldan dolayı bu mümkün değil.

Bir ortama ilk defa girdiğinde çok sessiz ve çekingen oluyorsun. Ama yanında tanıdık birisi varsa öyle değilsin.

Yemek yapmaya bayılıyorsun ama önceden hiç beceremezdin.

Kedin hakkında konuşmaya bayılırsın.

Sevdiğin bir şeyden bahsederken gözlerinin içi parlar.

Seni yol tutar.

Şarkı söylemek senin en büyük tutkun.

Devam edeyim mi? Senin hakkında konuşmaktan asla bıkmam.

Görüldü

Tahmin etmiştim.

İyi geceler

Diğer herkes için bariz miydi bir yalana düştüğüm?

***

Beomgyu yastığına sıkı sıkı sarıldı. O yastığı kimin yerine koyduğu çok belli oluyordu ama zaten yapayalnız olduğu evde onu görüp de bunun için yargılayacak kimse yoktu. Beomgyu'nun aklına Taehyun'a son yazdıkları geldi.

'Bende futbolu severim' dedi sessizce Beomgyu. Bu evdeki tek ses onun Taehyun'a söylemek istediği küçük fısıldamalardı.

Jihoon'un karamele alerjisi var, Taehyun'a karamelli pasta yerken eşlik edemez. 'Ama ben ederim'

'seni okul için uyandırmak yerine senden önce uyanıp kapatırım alarmini. Gözüne güneş gelip uyanmayasın diye güneşliği de kapatırım. Sabah ekmek bırakmak için kapını çalan görevliye kapıyı açan kişi ben olurum.'

'yanındaki o tanıdık kişi ben olurum. Sırtını bana yaslarsın, rahatsız olursun diye hareket dahi etmem.'

'yeni tariflerini bana sunduğun günlere dönelim.'

'Jihoon kedileri sevmez. Ama ben severim.'

'o parlak, galaksiyi barındıran gözlerine bakarken kendi yansımamı görmek çok hoştu.'

'yol yüzünden istifra ettiğinde sırtını okşarım, ama Jihoon yapmaz. İğrenir.'

'beraber şarkı söyleyelim mi tekrar? Jihoon şarkı söylemekten nefret eder, sadece dinler.'

Beomgyu gözlerini yumdu. Ağlayarak uykuya dalmadan önce söylediği son sözler ise 'ikinizi de bu kadar iyi tanımak...'

Sustu.

'o daha da canımı yakıyor.'

***

Eva-

No Time To Die / TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin