Taehyun;
Küçük bir otel buldum, aynı zamanda okul ile beraber halledebileceğim bir iş. Benim için endişelenme.
Görüldü
Peki.
Şarkını mırıldanmayacak mısın bugün?
Beomgyu;
Neden bana yazıyorsun?
Görüldü
Tahmin edeyim
Yalnız olduğun için.
Görüldü
Dört duvar birden üzerine üzerine geliyor değil mi?
Bağırıyorsun yardım için ama kimse duymuyor, duyan ise sana ve yalnızlığına acıyan bakışlar atmak dışında bir şey yapmıyor.
Ağla düzelir diyorlar ama ağlamana rağmen düzelmiyor.Üçe kadar say geçer diyorlar ama yüzleri, iki yüzleri bile devirmene rağmen bir şey fayda etmiyor. Saymayı kesip gözünü tekrar açtığında yine yalnızsın.
Uyu, dertlerini unutursun diyorlar ama uyuyamıyorsun bile.
Telefonunun ekranında artık olmayan bildirimler canını yakıyor, bir ihtimal karşı taraftan mesaj bekliyor olmak sana çok koyuyor değil mi?
Kimsenin seni merak etmediğini fark ediyorsun, kimsenin senin için endişelenmediğini anlıyorsun.
Yediğin yemek haram, içtiğin su alev olup yakıyor içini.
Dışarıdaki insanlar çok mutlu olduğu için ve sen mutsuz olduğun için onlara imreniyorsun, onlardan nefret ediyorsun. Onları görmemek için odandan, yatağından dahi çıkmıyorsun.
Sorun da ne biliyor musun? O insanlar için sen bir hiçsin. Kendine verdiğin zarar onların umurunda değil.
Bunların hepsini yaşıyorsun ve ben uzun bir süre daha yaşa istiyorum.
Sadece, doğum gününü tek kutlama olur mu? Kutlayan olmasa bile en azından sen kendin için bir pasta yapma zahmetine girip o pastaya mumlarını dik.
Ben o pastaya o mumları dikemedim çünkü..|
Taehyun;
Ben sanırım seni özlüyorum.
***
Eva-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Time To Die / Taegyu
FanficÇünkü artık onların hikayeleri yarım değildi, aynı şarkıları gibi. Şarkımız ve hikayemiz.