*9

819 136 88
                                    

Beomgyu;

Pasta için ne kadar teşekkür etsem az.

Ama çiçek için değil..|

Taehyun;

Beomgyu?

Sen misin?

Görüldü

Sevgilim ile konuşma cesaretini de nereden buldun?

Görüldü

Korktun mu?

Söylesene sevgilisi olan birisine yazacak kadar düştün mü arkadaşım?

Görüldü

Umarım bu atacağım şey siktir olup yakamızdan düşmen için yeterli olur.

Ses kaydı🔉

-Taehyun-ah~
-adımı sayıklaman çok hoşuma gidiyor.
-gel ve gönlümü al sevgilim.

Görüldü

***

Beomgyu duyduğu midesini bulandıran sesler ile telefonunu uzak bir köşeye fırlatıp ayağa kalktı hemen. Midesi bulanıyordu, elini ağzının üzerine kapattı hemen.

Göz yaşları ne zamandan beri gözünden firar ediyordu farkında bile değildi. Hiç bu kadar ağladığını hatırlamıyordu bile. Hiç bu kadar kırıldığını da hatırlamıyordu.

Mutfağa adımlarken ara salonda dünden beri yerde olan çiçeği aldı hızla. Elinde çiçekle mutfağa girip çöp kutusunu açtı ve hiç acımadan çiçeği çöpe tıktı.

Kusmak istedi, dünden bugüne kadar yediği tek şey bir dilim pastaydı. Kusmak istedi onun aldığı pastayı.

Öğürdü defalarca ama yapamadı.

Bu sefer buzdolabına yönelip bozulana kadar yemeyeceği pastayı alıp çöpün önünde durdu. Eli titriyordu.

Birileri ona gerçeği hatırlatmıştı.

Pastayı da çöpe atıp salona ilerledi. Kopmuş olan papatyaları görünce dizlerinin üzerine çöktü yavaşça. Papatyanın tek suçu Beomgyu'nun en sevdiği çiçek olmasıydı.

Yerdeki papatyaları toplayıp avucuna hapsedip hüngür hüngür canı çıkarcasına ağladı.

Sakinleşince ise fısıldadı tekrar yalnızlığına, 'bugün şarkı yok.'

'çünkü bugün ölme zamanı.'

***

Yanlış anlamayın, ölme zamanı derken şarkıya iltifaten öyle diyor.

Eva-

No Time To Die / TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin