Veteriner eski sevgilimdi, İseul elini uzattı
"Ah Jungkook merhaba."
"Merhaba İseul."
Taehyung bana sorgular gözlerle baktı.
"Tanışıyor musunuz?"
"Evet eskiden sevgiliydik."
Taehyung hiç bir şey demedi İseul'un "köpeği bırakıp gidebilirsiniz." demesiyle dışarı çıktık ve arabaya bindik
"İseul benim köpeğimin de
veterineri.""İseul eskiden hep veteriner olmak isterdi."
"Sana karşı çok samimiydi
hala seni seviyor olabilir mi?""Umarım değildir."
Taehyung gülümsedi ve arabayı çalıştırdı eve doğru sürüyordu bense onu izliyordum güzel gözlerini her şeyi ile mükemmel olan çocugu izliyordum.Arabayı park etti ve arabadan inip kapımı açtım. Dışarıya baktığımda evde değil sahildeydik.
"Plan iptal olsun istemedim."
"Haklısın."
Taehyung sahile doğru yürüyüp kumlara oturdu ve yanını pat patladı. Hızlıca yanını oturup denizin sesini dinlemeye başladık. İkimizde konuşmuyorduk. Hava soğuk olduğu için doğru düzgün kimse yoktu. Taehyung derin bir nefes aldı.
"Bundan tam bir yıl önceydi..."
Ne geleceğini anlamıştım. Bende aynı onun gibi derin bir nefes aldım.
"İş görüşmem kötü geçtiği için somurtuyordum. Arkadaşlarım beni mutlu etmek için türlü türlü aptalca şeyler yapıyorlardı. Bense hiç oraya bakmadan yola bakıyordum."
Taehyung kafasını bana çevirdi.
"O gün yolda full pembe giyinmiş birini gördüm..."
Taehyung sözünü tamamlayamamıştı. Telefonum çalmıştı. Kafamla özür dileyip telefonu açtım.
"Efendim Hyung?"
"Gelirken içecek bir şeyler alın."
"Tamam hyung. Başka bir şey yoksa kapatıyorum arkadan Soobin arıyor."
Telefonu kapatıp Soobin'in aramasını cevapladım.
"Hyung dün neden gelmedin ya hem sözünü tutmadın. Babam senin için baya şey ayarlamıştı oysa!"
"Soobin işim olmasa gelirdim."
"Tamam tamam herhalde Taehyung hoca ile işleri yürütmüşsunuz."
"Soobin! Ne alaka şimdi?"
"Arkanı dön."
Telefon kapandı. Arkamı dönmemle el ele Yeonjun ve Soobin'i görmem bir oldu -tamam sevgilisiniz- ikisine el salladım. Taehyung arkasını dönüp baktığım yere baktı ve çocukları buraya çağırdı. Onlarda hızlıca yanımıza gelip selam verdiler.
"Merhaba hocam."
"Siz ikiniz çıkıyor musunuz?"
"Yeonjun ve ben mi hocam?"
"Başka kim olabilir?"
"Evet çıkıyoruz hocam."
Soobin'e göz devirip Yeonjun'a sarıldım ve yanıma oturması için pat patladım. Yeonjun hızlıca yanıma oturdu onun yanına da Soobin. Bir kaç dakka sohbet ettikten sonra Mia'nın aramasıyal kalkıp onları tek bıraktık -bizimle gelmek istemediler-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lotus Çiçeği | Taekook
FanficSen benim Lotus çiçeğimsin Jungkook ne olursa olsun her zaman çok güzelsin.