29✯

24 5 0
                                    

Arabadan indiğimizde kapının zilini çaldık.Hoseok kapıyı açtı ve bana sarıldı.

"Çok özledim oğluşumu"

"Hyung abartma her gün görmeye geldin zaten"

Üstüme atlayan Bam ile korktum ve hemen tutup kucağıma aldım. Taehyung'un sürprizi bu olmalıydı ve şuan mutluluktan havalara uçuyordum. Küçük köpek önce elimi sonra yüzümü yaladı ve onu sevmem için kucağımda yattı bende isteğini gerçekleştirip karnını sevdim.

"Ben gidiyorum."

"Nereye?"

"Jennie'nin yanına Bogum ile buluşcaz ya."

"Ay ben onu unutmuşum sana görüşürüz içeri geç hyung."

"Görüşürüz."

El sallayıp kendimi koltuğa attım arkadan Hoseok kapıyı kapatıp yanıma oturdu.

"Anlat bakalım paşam."

"Bak Yoongi duymasın şimdi biz arabadaydık öpüşmeye başladık şarkı söyledi bana bende öptüm sonra daha fazla öpüştük bende kucağına oturdum sonra ses geldi kalkmak zorunda kaldım."

"Pff olmadı yine desene
Yoongi'm duymaz merak etme."

"Sonra Taehyung'u döver falan İseul az çekmedi. Bu gün noldu kız bak."

"Ay noldu?"

"Dohyun'u gördük markette çikolata alacaktık hatta gelip yiyecektik  şimdi ama gitti mal işte unuttum bende unuttum demin neyseee önemli değil bu nasıl kıskandı ama bir gör şey gibi Yoongi sana çıkma teklifi eden kızın üstüne araba sürmüştü ya onun gibi."

"Ne Yoongi araba mı sürdü dur ne?"

"Saka saka gul diye."

"Hee desene ya."

"Örnek verdim canım ironi yani."

"Ayy dur Namjoon ve Seokjin ünide birlikte eve çıkacaklar ya ev bakıyorlar şuan bir resim attı dedim vay anam babam ev resmi değil bu arada mutfak resmi bak bu."

"Kim yapmış bunu."

"Anonim herhalde."

"Senin anonim Yoongi bunun ağzı çok bozuk ben sana diyim."

"Salak!"

Hoseok omuzuma vurdu ikimizde kahkaha attık Yoongi ona bağırdığım için aşağı indi.

"Günaydın sevgilim uyusaydın."

"Uyutuyor mu şu piç geldi hemen evin sessizliği gitti!"

"Ayib."

Hoseok gülüp Yoongi'ye sarıldı. Yoongi sarılmayı her ne kadar sevmesede sadece Hoseok'un ona sarılmasını seviyordu.

"Ben odamı özledim gidip yatıyım biraz Lisa'yı falan arıcam daha."

"Tamam canım bir şey olursa seslen bana."

Lotus Çiçeği | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin