50✯

10 2 0
                                    

31 Aralık 2023

"Jungkook Minji geliyoruz demiş hazır mısın?"

"Hazırım, her şey hazır di mi hyung?"

Taehyung'un doğum günü ve yıl başını birleştirmiştik. Taehyung'a dün onun doğum gününü unuttuğumuza emin oldurmuştuk. Kendisi gün boyunca hiç üzülmemiş gibi davranmıştı ama üzüldüğüne emindim.

"Jungkook neden hamile gibi davranıyor anlamıyorum."

Kapı açılma sesiyle hepimiz uzun masanın önüne dizildik, en önde ben vardım.

"Sürpriz!"

Taehyung etrafa bakındı gözleri beni görünce parladı ve kollarını açtı, kollarına koştum.

"Jungkook!"

"Taehyung!"

Benden uzun olduğu için kafamı kaldırıp ona baktım saçımı öpüyordu.

"Dün için özür dilerim Taehyung."

"Gerçekten unutmuş olduğuna asla inanmamıştım zaten."

Minji yanımızdan geçip gitti ve masanın oraya gitti.

"Bu aşk kuşları biraz daha sarılsın ben gerçekten çok açım. Sabahtan beri koca adamı oyalayıp duruyorum ve her fırsatta Jungkook'u aramalıyım deyip durdu."

Taehyung'a baktım gözlerini deviriyordu. Bana baktığında tekrar gözlerinin parladığını gördüm.

"Koca adamımı rahat bırakın."

Mia kafama vurup "Yemedik 'koca adamını'" deyip masaya oturdu. Biz Taehyung ile hala sarılırken herkes masaya oturmuş ve yemek yemeye başlamıştı. Taehyung'dan ayrılmak zorunda olduğum için elinden tutup masanın baş köşesine otutturdum, elime bardak ve bıçak alıp bıçağı hafifçe bardağa vurup herkesin bana bakmasını sağladım.

"Öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Buraya toplanma sebebimiz biricik sevgilim ve yıl başı. Umarım yeni yıl ve ondan sonraki her yıla beraber girip asla ayrılmayan kocaman bir aile oluruz. Lisenin bana kattığı en güzel şeyler sizlersiniz. Hayatım boyunca her zaman kalabalık bir ailem olsun istemiştim ve artık bu kalabalık aileye sahip olduğumu hissediyorum. Geleceğin bana ne getireceğini bilmiyorum ama geçmiş bana sizi getirdiği ve gelecek de sizi alamdığı sürece hiç bir şey umrumda değil. İyi ki varsınız, iyi ki sizlerleyim."

Bütün masa alkışlamaya başladığında dolu gözlerle kalabalık aileme baktım. Geçmişim geleceğim hiç bir şey önemli değildi tek önemli olan benim koca ailemdi.

*

Yemekleri yemiş koltuklarda içkilerimizi yudumluyorduk. Taehyung yanımda beni izliyordu bende onu izliyordum. Aklıma gelen şeyle ayaklanıp Taehyung'u peşimde sürükledim ve evin bahçesine çıktık sadece ikimiz vardık.

"Birazdan yeni yıla gireceğiz."

"5...4...3...2..."

Taehyung'a döndüm.

"1...0"

Ve Taehyung'un dudaklarıyla kendi dudaklarımı birleştirdim. Sertçe öpüşmüyorduk dudaklarımız birbiri üzerinde dinleniyordu. Dudaklarımızı ayırdığım sırada yılın ilk karı yağmaya başlamıştı. Taehyung etrafa bakınıp kolunu omuzuma attı ve saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.

"Yılın ilk karı ve yanımda sen varsın."

"Seni seviyorum Taehyung."

"Sana aşığım Jungkook."

Lotus Çiçeği | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin