"Soo-yun nerdesin?"
Soo-yun yani kızım, Taehyung ve ben evlenmiştik birde çocuk evlat edinmiştik. Yirmi üç yaşındaydım Taehyung ise otuz. Şimdi ise Alice'i anaokulundan almaya gelmiştim ama o Taehyung gelene kadar gitmek istemediği için saklanmıştı.
"Hadi ama Soo-yun baban bizi bekliyor."
"Kim Soo-yun Alice!"
"Tamam sen çıkmıyorsun o zaman babanda beklemesin, bizsiz pikniğe gitsin!"
"Hem Zora,Edna ve Jadon seni bekliyorlardı.""Jadon mı?"
"Sonunda Alice!"
"Benim ismim Soo-yun! Babam bu ismini daha çok seviyor."
Soo-yun'a kıkırdadım. İki isimli olması iyi bir fikir değildi. Soo-yun Jadon'ın -Namjoon ve Seokjin hyungun oğlunun- ismini duyunca saklandığı yerden hemen çıkacaktı. Jadon bizim için gizli koz gibi bir şeydi Taehyung kıskansa bile. Alice'i hemen kucağıma alıp okuldan çıktım ve arabanın kapısını açtım.
"Bebeğim saatlerdir nerdesiniz? Soo-yun babana sorun mı çıkarttın yine?"
"Hayır sana sorun çıkartmadım annişkoma sorun çıkarttım."
Taehyung duyduğu 'annişko' lafıyla kahkahalara boğulmuştu. Alice ne yaparsam yapayım bana annişko diyordu üstelik anne bile değil, annişko! Komik olsa da artık kafaya takmayı bırakmıştım. Alice'i bebek koltuğuna oturtup ön koltuğa bindim.
"Hadi pikniğe gidelim artık."
"Soo-yun Edna'ya vurmak yok tamam mı?"
"Hah ilk o bana vuruyor bir kere!"
"Sonra sende Zora'ya mı vuruyum diyorsun?"
"Hayır Zora bizi ayırmaya çalışırken dayak yiyor hem Zora dört buçuk yaşında ben ise bir, iki, üç ben ise iki yaşındayım!"
Taehyung tek eli direksiyonda diğer eli ise bacağımda iken kıkırdadı.
"İki yaşında ama liseli Jungkook'tan daha iyi Korece konuşuyor."
"Hah! Bir kere gayet iyi konuşuyordum."
Taehyung bana bakıp öpücük attı. Hem sinirlendiriyor hem de öpücük atıyor! Arkada ne olduğunu anlamaya çalışan Alice'e baktım bir Taehyung'a bir bana bakıyordu.
"Anişko bak Mia hala orada Zora'ya karpuz veriyor!"
Alice'in baktığı yere baktım Mia ve Jimin kızlarıyla ilgilenirken Yoongi daha bir yaşındaki kızına Jimin'i dövmeyi öğretiyordu Hoseok ise çevreyi kirleten şeyleri toplayıp çöp poşetine koyuyordu. Taehyung arabayı park edince üçümüz de arabadan indim Alice hızlıca Jadon'ı aramaya başladı bulduğu gibi de üstüne atlayıp sarıldı.
"Yoongi hyung Edna'ya Jimin'i dövmeyi öğretmeyi kes kız daha bir yaşında!"
"Bu da bir yıl geciktim demek Jungkook kızım ve arama girme."
"Baba Yoongi amca neden Edna'ya seni dövdürüyor?"
"Kendisi yapmak için çok yaşlandı çünkü kızım."
Yoongi bu sefer Jimin'in sırtına kendisi vurdu ve Edna'yı kucağına alıp Hoseok'un yanına oturdu. Hoseok Edna'yı gördüğü gibi şarkı söylemeye başlamıştı. Jadon kucağında Alice ile Zora'nın yanına gelip oturdu. Aramızda kalsın ama Jadon Zora'ya abayı yakmıştı. Namjoon ise Jimin gibi bir salakla nasıl dünür olmayı kabulleneceğini bulmaya çalışıyordu.
"Ee hadi mangalı yapalım artık piknik demek mangal demek."
"Yürü be kocam!"
Hoseok kucağındaki Edna ile Yoongi'yi alkışlıyordu. Bu görüntüye gözlerimi devirmeden edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lotus Çiçeği | Taekook
FanficSen benim Lotus çiçeğimsin Jungkook ne olursa olsun her zaman çok güzelsin.