46✯

12 2 0
                                    

Bölümde anlatmaya çalıştığım şey medayadaki Jin'in fotoğraflarının arkasındaki süs bir adı varsa lütfen söyleyin😭

___________________________________



























"öpüşün."

"Lilith nonna ne?"

"O şansı veriyorum sana ya."

"Ne şansı?"

"Öpüşme şansı."

"Lilith ya."

Bir kaç kıkırtı sesi ve sonra gelen Serena nonna.

"Oh! Kook seni çok özledim."

"Bende seni nonna!"

Serena ve Lilith on üç yaşlarındayken sanaldan tanışmışlar ikiside bambaşka şehirlerdeymişler aralarında 862,9 kilometre varmış ama yinede bu yaşlarına kadar arkadaş kalmışlar. Hikayeleri her zaman çok hoşuma gitmiştir.

Estrella geldiğinde aklım Lilith ve Estrella'nın hikayesine gitmişti. Ortaokulda birbirlerini gördükleri anda nefret etmişler birbirlerinden, zamanla Lilith nonna Estrella'yı sevmeye başlamış. Ortaokulun 3 yılında yakınlaşmış ve en yakın arkadaş olmuşlardı.

Taehyung daldığımı fark etmiş olmalı ki koluma hafifçe dokundu.

"Efendim Taehyung?"

"Lilith ne yiyeceksiniz diye sordu."

"Ah, hamburger?"

"Evet, hamburger."

Üçü de gitmişti, Lilith hamburger yapmaya, Estrella sipariş almaya ve Serana nonna masaları toplamaya başlamıştı. Taehyung'a döndüğümde beni izliyordu, gülümsedim.

"Dalmış gibisin?"

"Sadece ablalarınlayken ne kadar mutlu olduğunu izliyordum."

"Ablalarım yanımda, sen yanımdasın, kardeşlerim sağlıklı, arkadaşlarım desen mutlu olmamam hata olmaz mı?"

"Haklısın."

Çalan telefon ortamın içine sıçmıştı. Arayan Jimin'den başkası değildi.

"Efendim Jimin?"

"Kanka Seokjin hyung ikinci bir doğum günü istiyor!"

"Ne!"

"Baya bende aynı tepkiyi verdim neden istediğini sorduğumda doğum gününde hepimizin işi olduğu için aşiret paket ailesi ile yapmak zorunda kaldığı için üzüldüğünü söyledi."

"Ahş haklı, peki sen ona ne dedin?"

"Hayır dedim ama yapacağız di mi?"

"Tabi ki!"

"Nerede yapacağız düşüncen var mı?"

"Var yarına kadar her şeyi olmuş say."

"Anlaşıldı."

Lotus Çiçeği | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin