playlist;
everytime | ariana grande˚୨୧⋆。˚ ⋆˚୨୧⋆。˚ ⋆˚୨୧⋆。˚ ⋆
˚୨୧⋆。˚ ⋆˚୨୧⋆。˚ ⋆˚୨୧⋆。˚ ⋆
─────────────────
- naim baik
- naim baik
assalam
chem
haritu kau kata lighter kau hilang kan?
lighter kau warna neon green ke?you
wslm
ya benar
asal
OH KAU JUMPA KE- naim baik
haah
ada tulis huruf 'C' kat lighter ni
kau punya la kan?you
HA BETUL LER TU
YA ALLAH
THANKYOU DO NAIM 😭😭
LAMA AKU CARI SIAL- naim baik
takde hal la
aku pergi dorm kau la bagi lighter niyou
eh takyah do
susahkan kau je
aku pergi sana ambik sendiri ah- naim baik
okee___
AKU terus turun daripada katil, telefon pintarku aku sumbat ke dalam poket seluar tidurku.
" Mana?" Malia bersuara.
" Oh. Naim kata dia jumpa lighter aku. Aku nak pergi ambil ah ni," balasku, tanpa menoleh ke arah Malia. Tanganku terus mencapai sehelai hoodie yang tergantung di belakang pintu bilik.
" Ah, boek sangat ah tu!" Malia bangun dari perbaringan, kini dia duduk bersila di atas katilnya.
" Kau tolong belikan hundred plus kat vending machine depan tu, boleh ak?" pintanya, dengan matanya yang sengaja dikelipkan berkali-kali.
Hoodie yang disangkut di lengan aku sarungkan ke tubuh, sebelum aku membalas.
" No hal. Tapi upah untuk aku dua ringgit. Cun?"
Malia mencebik bibir. " Hmm.. yolah. Kau pergi beli dulu, nanti aku bayar," ujar Malia, bersama dengan sengihan lebarnya.
" Wanjays, kaya siot kau, Mal. Taknak belanja aku sekali ke?" Irish yang dari tadi tekun menyiapkan kerja sekolahnya, mula bersuara. Dua kali dia kenyitkan matanya kepada Malia.
Malia menjeling Irish tajam. " Beli sendiri ah."
Senyuman dibibir Irish sirna, terganti pula dengan cebikan. " Pai ti awok buat kite begini."
" Bak duit," ujarku, seraya aku menghulurkan telapak tanganku kepada Malia.
" Gunalah duit kau dulu. Nanti aku ba─"
YOU ARE READING
redamancy; a.kahar
Romansa" cemburu, bilang. " @yusraev | 2023 ೃ⁀➷ redamancy (n.) the act of loving the one who loves you; a whole love returned in full. ❝ farewell, bunga. ❞