3. Bölüm

283 33 2
                                    

Bir günde iki bölüm yeterli bence
İyi okumalarr

..........

Taehyungun yanından ayrıldıktan sonra Lucasın yanına gelmiştim. 5 dakika sonra yarış başlayacaktı ve hiç heyecanlı değildim. Aklımda çok güzel planlar vardı. Motorlarımız yarış çizgisinin önüne getirmiştik. Arkamda ulan Lucasa dönerek yanağından öpmüştüm. Dudaklarımı büzerek " Hani şans öpücüğüm nerede" diyip yanağımı uzatmıştım. Bir tek ona bu bebek yanımı gösteriyordum. Çünkü tek çıkarı olmadan ve tüm geçmişimi bilerek yanımda duran sadece oydu.

Sırıtarak yanağıma sulu öpücük kondurup geri çekilmişti. Anons geldiği zaman kaskı kafama geçirmiştim. Koruyucuyu gözüne örtmeden önce Taehyung ile göz göze gelmiştik. Sinirli bir şekilde yanımda duran Lucası süzüyordu. Ona baktığımı fark edince bana dönüp kendinden emin ifadesi ile kaskını taktı. Kazanacağına yine ve yine çok emindi. Ama yanılacaktı. Önüme dönüp koruyucuyu da kapattıktan sonra motora bindim.

Motoru kontrol ettirdiğim için aşırı rahattım. Ortaya kız gelerek üçten geriye saymayı bitirip bayrağı aşağı indirdi. Gaza basarak son hızla gitmeye başladım. Önümde ki beş motoru da geçmiştim. Taehyungun bir arkamda olduğunu bilerek hafif kalçamı kaldırıp ona doğru salladım ve daha da gaza basıp aramızda ki mesafeyi açtım. Arkaya baktığım da yavaşladığını görüp keyifle sırıttım asla bana karşı gelemiyordu.

Büyük ihtimalle kalçamı salladığımı herkes fark etmişti. Gaza biraz daha yüklenip virajdan geçmiştim. Arkamda hala Taehyung vardı. Aramızda mesafe azalmıştı. Bu yarışı kaybetmek istemiyordum. Motorumu biraz ona yaklaştırarak arkadaki teker ile onun motoruna çarptım. Hafifçe savrulurken daha da gaza bastım. Hem sinirden hemde vücudumu istediğinden kudurduğuna aşırı emindim ve bu beni daha da keyiflendiriyordu.

Bitiş çizgisi gözükmüştü. Motorumun sınırını birazdaha zorladım. Çizgiden geçtikten sonra frene basmıştım ama motor asla yavaşlamıyordu. Birkaç kez daha denediğimde motor durmamıştı ve uçuruma yaklaşıyordum. Arkamda ki bağırışları duyamıyorumdum bile korkudan. Uçurumun kenarına geldiğim an motoru yan yatırdım ve kendimi aşağıya attım biraz yuvarlandıktan sonra bir yere çarparak durmuştum. Her yerim ağrıyordu.

Gözlerimi açtığımda başımda oluşan kalabalığa baktım. Şoktan hala çıkamamıştım. Taehyung kalabalığı yararak yanıma gelmişti. Dizlerinin üstüne çöküp kafamda ki kaskı çıkartıp yana fırlatmıştı. Yüzüme hafif vurarak birşeyler diyordu ama asla duymuyordum. Kafam hala motorumun olduğu yere dönüktü ve yandığını görmüştüm.

Taehyung elini çeneme koyup kafamın ona dönmesini sağlamıştı. Konuşuyordu ama anlamıyordum. Başım dönüyordu. Yavaşça gözlerim kapanırken son hatırladığım şey beni kucağına aldığıydı.

                               ......

Gözlerimi acıyla açmıştım. Tavana bakarken nerede olduğumu algılayamamıştım. Sonra odanın tanıdık geldiğini fark etmiştim. Taehyungun yatağındaydım ama bu sefer farklı bir sebep için.

Hafifçe doğrulmaya çalışmıştım ama karnıma giren sancı ile inleyip geri uzanmıştım. Gözlerimi kapadım ve olanları hatırlamaya çalıştım. Motorun durmaması benim atlamam ve yanışı. Taehyung yanıma gelmesi. Her şeyi hatırlayınca acımı umursamadan yataktan kalktım. Odada olan banyoya girip yüzüme baktım. Kask olduğu için yüzümde yaralar yoktu ama kollarım da çizikler vardı. Bir kolumda da sargı vardı büyük ihtimalle Taehyung pansuman yapmıştı.

Banyonun kapısının tıklatılmasıyla kapıyı araladım. Taehyung üstünde eşofman takımı ile bana bakıyordu. Gözleri vücudumu taradıktan sonra gözlerime baktı. Hareketlenerek kapıdan çıktım. Yatağa doğru yürüdüm ve oturdum. Arkadan beni takip edip karşıma geçti.

"Ne niye öyle bakıyorsun?"
"Niye mi öyle bakıyorum ölüyordun Jeon motorunu kontrol ettirmek aklınada mı gelmedi ha?" Azarlar şekilde konuşuyordu ve bu benim sinirlerimi geriyordu. Oturduğum yerden

" Sanane Taehyung sanane. Bu kadar sikinde miydi ölmem? Sen kimsin ya sadece yattığım bir adamsın o kadar. Bana bağırmaya hakkın bile yok. Motorumu kontrol ettirdim zaten gerizekalı biri yapmış demek ki. Bana bir aptalmışım gibi davranmayı kes." Sinirle yataktan doğrulmaya çalışırken karnıma giren yeni bir sancıyla yere düşecekken Taehyung kollarımın altından tutup kaldırdı. Omzuna tutunarak ayakta durmaya çalıştım. Kafamı kaldırdığımda onun bana endişe ile baktığını görmezden gelmek istedim.

"Biraz uzan sonra gidersin yemek yapmıştım onu getiricem dur burda" diyip beni yatağa yatırdı. İçime derin bir nefes çektim gerçekten her yerim acıyordu. Kafam daha da dolmaya başlamıştı. Kim beni öldürmek istedi ki?  Taehyungun bu hareketleri de neydi? Daha fazla düşünmek istemiyordum. Sadece birazdaha durup Lucasın beni almasını isteyecektim.

Taehyung elinde tepsiyle yanıma geldi. Yastığı düzeltip oturmama yardım etti ve ben daha fazla bittim. Yaptığı her hareketle umut dolan kalbim daha fazla acımaya başladı. Tepsiyi kucağıma koydu. Kaşığı alıp önümde ki çorbayı yavaşça içmeye başladım. Gözlerim dolu dolu olmuştu ve ağlamamak kendimi zor tutuyordum. İlk kez birinin benim için endişlenip ve çorba yaptığına mı ağlıyordum yoksa  Taehyungun asla beni sevmeyeceğine mi?

...........

Huh iki bölüm yazdım ve ellerim koptu umarım beğenirsiniz 🥺💗

Huh iki bölüm yazdım ve ellerim koptu umarım beğenirsiniz 🥺💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
War Of Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin