Ay uzun zaman oldu
İyi okumalar............................
Jungkook
Çorbayı içerken Taehyung elini çeneme koyup kafamı kaldırmaya çalıştı. Dolmuş gözlerimi görmesin diye hızlıca eline vurdum ve kafamı aşağıya eğdim. Onun zayıf anlarımı görmesini istemiyordum.
"Neden böyle davranıyorsun anlamıyorum iki hafta önce bir sıkıntı yoktu." dediklerini umursamadan
"Telefonum nerde getir."
Emir vererek kurduğum cümle ile cevap vermeyeceğimi anlayıp cebinden telefonumu çıkartıp bana uzattı. En son aramalardan Lucas'a tıkladım ve telefonu açmasını bekledim.
"Lucas beni Taehyungun evinden alır mısın?" kısık çıkan sesimle Lucasın bağırarak konuşması ile yerimden zıpladım
" Manyak adam nerelerdesin sen dünden beri sana ulaşmaya çalışıyorum. Herif gelmiş bana Taehyungun evindeyim diyor kapa lan telefonu."
"Gerizekalı bir dur alacak mısın beni." derin bir nefes aldığını duydum
"Alacağım bebeğim bekle beni." görecekmiş gibi kafamı sallayıp telefonu kapattım.
Üstümde ki tepsiyi kaldırıp hala yanımda olan Taehyunga uzattım. Yüzüne bile bakmıyordum. Elimden sertçe alınan tepsi ile kafamı kaldırdım. Sinirli miydi? Neden? Ona anlamazca bakarken odadan çıkıp gitmişti.
Yavaşça ayağa kalkıp üzerimde olan Taehyungun kıyafetlerini umursamadan odadan çıktım. Telefonuna gelen mesajla Lucasın geldiğini anlayıp karnımı tutarak kapıya ilerledim.
"Nereye gidiyorsun." mutfaktan çıkıp yanıma geliyordu
"Cehennemin dibine Taehyung." diye söylenerek kapıyı açtım. Lucasın arabasını görünce Taehyunga dönüp
"Ayakkabılarım nerde?"
Taehyung dilini yanağında gezdirerek bana baktı. Bir anda beni kucaklaması ile ne olduğunu anlamamıştım. Göğsüne vurarak
"Aptal herif indirsene beni napıyorsun." Taehyung terlikleri ile dışarı çıkıp beni arabaya kadar taşıyordu.
"Daha ayakta duramıyorsun götünde kurt mu var? Birazdaha yatsaydın" söylediklerine göz devirip
"Noldu beyefendimiz endişelendi mi kıyamam sana amına koyayım."
Taehyungun bana bakması ile kafamı başka tarafa çevirdim. Arabaya yaklaşmamız ile kapısını açıp beni koltuğa oturtturdu. Kemerini tutup bağlarken kulağıma yaklaşıp
" Jeon ben sadece değer verdiğim insanlar için endişelenirim ve bu kişilerin arasında olup olmadığını bir düşün." diyerek geri çekildi.
Lucas'a kısa bir bakış atıp eve doğru yürümeye başladı. Dalgın bir şekilde arkasından bakarken Lucas eve doğru arabayı sürmeye başlamıştı. Taehyungun değer verdikleri arasında olduğumu düşünmüyordum. Onun için rakipten ve yatak arkadaşından başka bir şey değildim.
............................
Eve geldiğim de Lucas yaralarıma bir daha pansuman yapıp gitmişti. Gerçi ben zorla göndermiştim ama şu an kimse ile uğraşmak istemiyordum. Televizyonu açıp saçma sapan dizileri izledikten sonra uykumun gelmesi ile yerimden kalkıp odama geçtim. 1+1 evde yaşıyordum. Maddi durumum ne kadar iyi olsa da bu küçük ev benim için özeldi. Sadece Lucas yerini biliyordu.
Üstümü çıkartıp altımda boxerım kalacak şekilde yatağa uzandım. Uzun bir süre yarışlara katılmayı düşünmüyordum. Yüksek ihtimalle birileri beni öldürmeye çalışıyordu. Yarın bunu düşüneceğimi kendime hatırlatıp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Of Love
FanfictionMotor yarışçısı Kim Taehyung ve Jeon Jungkook New York'ta düşmanlıkları ile bilinirdi. Her gün ikisinin yüzü yara içinde yarış alanına girerlerdi. Tabi kavga etmeden önce kimse ne yaşadıklarını asla tahmin edemezdi..