İyi okumalar 💓
Bulunduğum durum o kadar saçmaydı ki.. Alışveriş yaptıktan sonra evime gelmiştim. Tabiki Taehyungta peşimden gelmişti.Aslında evime almayacaktım ama sonra vazgeçip kapıyı aralık bırakmıştım. O da itiraz etmeden girmiş şu an benim yemek yapışımı izliyordu.
Bu durumda olmak bile benim için şaşırtıcıydı. Genellikle seviştikten sonra sabah ikimizden biri kalkıp giderdi. Yüz yüze bile gelmezdik. Elimde tuttuğum muzlu süt ile ocaktaki ramenin olup olmadığına bakıyordum. Sırtımdaki bakışlar beni geriyordu.
"Ne zaman gitmeyi düşünüyorsun?" ocakta olan gözlerimi yüzüne çevirdim.
"İnsan misafirine böyle mi davranır hiç misafirperver değilsin Jungkookie" alayla söylediklerine göz devirdim.
"Taehyung biz seninle misafir bile olamayız boş yapma." suratının düşmesi ile ifadesizlikle ona baktım. Kaynayan su ile ocağı kapatıp tencereyi masanın ortasına koydum. İki tane tabak çıkararak birini onun önüne koyup yerime oturdum. Yüzüne bakmıyordum. Onun dengesiz hareketleri umutlanmak istemiyordum.
"Yarışlara katılacak mısın?" gergin havayı bozması ile kafamı iki yana salladım. Konuşmuyordum çünkü hayvan gibi yemeğe gömülmüştüm. Aşırı derecede açım derken şaka yapmıyordum. Bir anda kahkaha atması ile ona baktım. Bana bakarak gülüyordu.
"Yemek yerken çok sinirli gözüküyorsun Jungkook aşırı değişik birisin gerçekten." gülüşü sırıtmaya dönerken bana bakmaya devam ediyordu. Ağzımdaki yemeği yuttum.
"Peki bundan sanane?" onu terslemek istemiyordum ama zorluyordu. En son karar verdiğimde uzak duracaktım şimdi karşılıklı yemek yiyorduk resmen. Suratını buruşturdu.
"Aman hemen çıkar o sivri dişlerini zaten." tekrar ve tekrar gözlerimi devirdim. Yemeğimi bitirince sofradan kalktım. Taehyung elit bir beyefendi gibi hala yemeğe devam ediyordu.
"Duşa giricem çıktığımda gitmiş ol." ona dönmeden odama ilerledim. Temiz kıyafetlerimi yanıma alıp duşa girdim. İçimden bir ses çıktığım da hala burada olacağını söylüyordu. Varlığı bana iyi gelmiyordu.
Yavaş yavaş aldığım duştan sonra üstümü giyinip çıktım. Tahmin ettiğim gibi Taehyung ayakta durmuş evimi karıştırıyordu. Adım seslerimi duyması ile bana baktı. Elinde İron-man oyuncağımı tutuyordu.
"Gerçekten mi?" hava da salladığı en kıymetli oyuncağım ile kaşlarımı çattım. Hızlıca elinden çektim.
"Dokunma ona." çocuğuma sarılır gibi göğsüme sakladığım oyuncağa baktı ve gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsun be aptal herif git artık evimden."
"Beni her gün daha çok şaşırtıyorsun gerçekten." ona evimden git demiş olmama rağmen kendini koltuğa attı. "Ve hayır bir yere gitmeyeceğim en azından şu seni öldürmek isteyen kişiyi bulana kadar."
"Ölsem sanki sikin de olacakta." alaylı konuşmam ile baktı. Gerilmişti.
"Sen beni psikopat falan mı sanıyorsun. Sadece en sevdiğim rakibimin canından endişelendiğim için onu koruyorum."
"Taehyung" ismini söylemem ile gözlerini başka yere çevirdi. Anlamsızca baktım ona. "Sen ona siktiğim biri ölecek diye endişelendim desene kandırma kendini."
Sinirle koltuktan kalktı. Üstüme yürümesi ile gerçi çekildim. Doğru olan şeylere sinirlenmesi beni güldürürken histerik bir gülüş bıraktım.
"Gerçekten sinirlendin mi? Neden doğruları söylüyor-" cümlemi tamamlamadan beni belimden kavrayarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Şokla gözlerim açılmıştı. Kendime gelmem ile hızlıca göğsünden itip kendimden uzaklaştırdım. Sinirden ellerim titriyordu.
"Sakın..." ağzımdan sinirle ve kırgınlıkla çıkan cümleme devam ettim. "Sakın birdaha ben izin vermeden bana dokunmaya kalkma."
Şokla bana bakıyordu. Beklemiyor olmalıydı. Yine beni sinir edip gece boyu sevişeceğimizi sanıyor olmalıydı. Kaşlarını çattı. Dolan gözlerimle ona bakıyordum.
"Sana ne oluyor? İki haftadır ortalıkta yoksun bir geliyorsun yüzüme bakmıyor hatta yarışlarda bile meydan okumuyorsun. Derdin ne?"
"Sanane! Sen kimsin ki sana hesap veriyorum. İstersem siktir olup giderim istersem dönerim. İki altına yattık diye beni oyuncağın mı zannediyorsun sen? Bu saatten sonra elim eline bile değmez zaten. Bu sana son uyarım şimdi siktir git evimden karşıma dahi çıkma." bağırmam ile boğazlarım acımaya başlamıştı. Dolan gözlerim yüzünden kendimi sıkıyordum. Karşısında ağlayamazdım.
Bir kaç dakika yüzüme bakıp bir şey demeden kapıyı çarpıp evimden çıktı. Yere çökerek seslice ağlamaya başladım. Aptal gibi düşmanım olan kişiye aşık olmuştum. Hemde o düşman sadece benimle yatmak istiyordu.
Biraz ağladıktan sonra kendime gelip oturduğum yerden ayağa kalktım. Uykum gelmişti. Mutfaktan kendime süt ısıtıp içtim. Odama gidip kendimi yatağa attım. Çok geçmeden uykuya dalmıştım.
Evden gelen tıkırtı sesleri ile gözlerimi açtım. Hava daha aydınlanmamıştı. Kaşlarımı çatarak yerimden doğruldum. Odama gelen adım sesleri ile yataktan kalktım. Koşarak kapıyı açmadan hemen kilitledim. Kapıya vurmaya başlaması ile panikle etrafıma bakındım. Ne bok yiyecektim?
"Aç lan kapıyı" boğuk gelen sesle birlikte yatağın üstünde ki telefonumu elime aldım. Lucası ararken içimden açması için tüm duaları ediyordum. Kapıya tekme atılması ile yerimden sıçradım. Vurmaya devam ederse kapı dayanmazdı büyük ihtimalle.
Lucasın telefonu açmaması ile tüm küfürleri ederken rehberimde kayıtlı olan diğer numaraya baktım. Hemen üstüne basarak kulağıma götürdüm. O sırada çekmecenin içinde ki bıçağı çıkardım. Hala kapıya vurmaya devam ediyordu ve birazdan kırılacağına emindim.
"Hadi Taehyung aç şu telefonu lütfen." aramayı sonlandırıp tekrardan aradım. O sırada kapının kırılması ile karşımda ki adama baktım. Yüzünde maske vardı ve benden kalıplı duruyordu. Üstüme koşması ile telefonu yere atıp bıçağı gösterdim.
"Yaklaşma öldürürüm." öldüremezdim. Bir anda kahkaha atması ile şaşkınca ona baktım.
"Öldür de görelim." bileğimi tutup sıkması ile bıçak elimden düşmüştü. Diğer elimle tam yumruk atacakken tutup iki kolumu arkada birleştirdi.
"Bırak lan beni puşt herif." çırpınmaya devam ederken kafama giren acı ile gözlerim kapanmaya başlamıştı. Sonrası tamamen karanlık.
............
EVETT UZUN ZAMAN SONRA GELDİM.
YAZDIĞIM BÖLÜMÜ ASLA BEĞENMEDİM AMA ATICAM YAPACAK BİR ŞEY YOK
Tam heyecanlı yerinde bitirdim diğer bölüm ne zaman gelir Allah bilir skwmdmemmdked
Sizi seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Of Love
Fiksi PenggemarMotor yarışçısı Kim Taehyung ve Jeon Jungkook New York'ta düşmanlıkları ile bilinirdi. Her gün ikisinin yüzü yara içinde yarış alanına girerlerdi. Tabi kavga etmeden önce kimse ne yaşadıklarını asla tahmin edemezdi..