Lal Sönmez: 22 yaşındadır. Sınıf öğretmenliği okudu bitirdi fakat atanamadı. Sınavlara girip atanmayı bekliyor. Fiziksel özellikleri: Ela-yeşil gözlü, 1.65 boylarında balık etli bir kızdır.
İris Savcı: 24 yaşındadır. Arkadaşının güzellik merkezinde çalışıyor. Fiziksel özellikleri: Açık kahve gözlü,1.70 boylarında orantılı bir kızdır.
Berfin Kaya: 26 yaşındadır. Kendi güzellik merkezini yönetiyor. Yeni çocuğu olmuştur. Annelik duygusunu çok benimsemiştir. Furkan ile evlidir. Fiziksel özellikleri: kahve gözlü, 165-170 boylarındadır.
Furkan Kaya: 30 yaşındadır. Berfin ile evlidir. Askerdir. Fiziksel özellikleri: Mavi gözlü,1.85 boylarındadır.
Berfu Kaya: Berfin ve Furkan'ın yeni doğan bebekleridir. Daha beş aylıktır.
Merih Adanır: 27 yaşındadır. Galerisi vardır. Sevilay ile sevgilidir. Araba kiralayarak para kazanıyor. Fiziksel özellikleri: Ela gözlüdür, 1.80 boylarındadır.
Yargı Korhan: 29 yaşındadır. Askerlik bittikten sonra dönmemiş, meslek olarak yapmaya devam etmiştir. Fiziksel özellikleri: Mavi-yeşil gözlüdür, 1.90 boylarındadır.
Sevilay Korhan: 25 yaşındadır. Yargı'nın kardeşidir.Merih ile sevgilidir. Evde dikiş nakış ile uğraşıyordur. Fiziksel özellikleri: Koyu kahve gözlüdür, 1.65 boylarındadır.
Çağla Adanır: 23 yaşındadır. Merih'in kardeşidir Yargıya platoniktir. Eninde sonuda Yargı ile evleneceğini düşünür. Fiziksel özellikleri; Mavi gözlüdür, 1.75 boylarındadır.
Betül Sönmez: Lal'in annesidir. 46 yaşındadır. Emekli hemşiredir.. Para ödeyerek emekli olmuştur.
Serhat Sönmez: Lal'in babasıdır. 52 yaşındadır. Emekli albaydır.
Pars Sönmez: Lal'in abisidir. 28 yaşındadır. Bir akademide öğretim görevlisi.
Sevinç Savcı: İris'in annesidir. 48 yaşındadır. Ev hanımıdır.
Mehmet Savcı: İris'in babasıdır. 54 yaşındadır. Emekli gazetecidir.
Türkan Adanır: Merih ve Çağla'nın annesidir. 48 yaşındadır Emekli kuafördür.
Erhan Adanır: Merih ve Çağla'nın babasıdır. 50 yaşındadır. Emekli operatördür.
Zerrin Korhan: Yargı ve Sevilay'ın annesidir. 49 yaşındadır. Emekli subaydır.
Önder Korhan: Yargı ve Sevilay'ın babasıdır. 55 yaşındadır. Emekli subaydır.
Ayşin Işık: Furkan'ın annesi. Berfin'nin kayınvalidesi. 51 yaşındadır. Kocasını 4 yıl önce kaybetmiştir.
Herkese selamm. Bu sefer mahalle kurgumla sizlerleyim. Umarım severek ve beğenerek okursunuz. Diğer bölümlerde görüşmek üzeree <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMONTEPE MAHALLESİ ( ARA VERİLDİ )
Teen Fiction" Ya anlamıyorum ki bu gücün nereden geliyor? Salsana be adam beni! " dedim. Dediğim cümleye gülmüştü. Komik bir şey mi söylemiştim ya bu ne rahatlık? ''Asker adamım ben hani güzelim? Böyle olmam normal değil mi? " dedi. Asker olmuşsun da neyse kon...