Kütüphane

131 7 0
                                    

1955'lerde bir grup arkadaş gezi için beraber dışarı çıkma kararı alırlar. Arkadaşlar dışarı çıkmadan önce planlarına birbirlerine mektuplar göndererek yapmışlardı. Ortak olarak ormanda bir milli parkta gezi yapmak için dışarı çıkmaya karar almışlardı. Aralarından Kazuko arkadaşlarına çok geç olmadan çıkmaları gerektiğini söylesede onlar akşam vakti çıkmak istiyorlardı. Kazuko ise onlara karşı sinirlenmiş ama belli etmemişti. Kinini içeri atmış onlara uymak zorunda kalmıştı...

Akşam vakti ise sonunda dışarı çıkmışlar ve milli parka doğru yürüyorlardı. Yol her zamankinden daha uzun geliyordu. Ama Kazuko ve arkadaşları aldırmayıp yola devam ediyorlardı...

Saat çok geç olmuştu ama hava o kadar kararmıştı ki önlerini göremiyorlardı. Olabildiğince geri dönmeye çalışıyorlardı. Ama evlerine geri dönebilmek yerine bir kütüphaneye gelmiş ve ne yapacaklarını hiç düşünmeden kütüphaneye girip yardım istemeye çalışmışlardı. Kapıyı açtılar ve önlerinde uzun bir kadın onlara " Merhaba , bu saatte sizi buraya ne getiriyor? " dedi ve gerici bir gülümseme suratında belirdi. Kazuko ise arkadaşları yerine konuşarak " Biz Ormanda kaybolduk! Evimize dönmemiz gerek. Bize lütfen yardım edermisiniz? " dedi. Uzun kadın ise " Size yardım edebileceğimi sanmıyorum ama belki bu gece kütüphanemde kalabilirsiniz." Dedi. Ve yüzündeki garip ve gerici gülümseme daha fazla büyüdü. Arkadaş grubunun arasından Tobias ise " Efendim, bunun bize ne kadar iyi geleceğini bilemezsiniz. Size gerçekten müteşekkiriz. " Dedi. Uzun kadın onları odasına çıkardı. Arkadaş grubu içeri girdi. Kadın aynı zamanda odalarına birkaç kitap bıraktı ve Uzun kadın odadan çıktı.

Not: Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayınız.

Japon Efsaneleri - RokurokubiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin