Garip Sesler

77 6 1
                                    

Gece vakti arkadaş grubu yatmaya hazırlanacakken uzun bir gölge kapılarında belirmişti. Onlar ise korktukları için saklanmayı tercih etmişlerdi. Ama saklanamadan önce Uzun Kadın içeri girdi ve onlara yemek getirdiğini söyledi. Onlar ise sonunda rahatladı. Uzun Kadın odadan çıkınca yemeklerini yemeye başladılar. Yemeklerini yiyen birkaç grub arkadaşı kendilerini garip hisseti ve bayıldılar. Diğerleri ise onların bayıldığını görünce yemediler ve odanın ve balkonun kapısını kitlediler ve camlardaki perdeleri kapattılar.
Kapılarında çok uzun boyunlu bir gölge belirdi. Grup korktu ve o gölge ise kapıyı kitli olduğu için açamayınca sinirlendi ve aniden kapıya kafa atmaya başladı. Grup çok korktu ve balkondan kaçmayı düşündüler ama baygın olanlar gelemeyeceği için kendilerini ve onları farklı yerlere sakladılar. Çok korkuyorlardı. Soğuk ter başlarından akarken her an kapının kırılacağından korkuyorlardı. Masanın üzerindeki mum titriyor ve yere düşecek gibiydi mum yere düşse her yer yanacak ve kül olacaktı. Herkes korku içinde saklanıyor ve canavarın içeri girmemesi için dua ediyorlardı. Daha sonra ise gölge kaybolur ama bu sefer ise balkon penceresindeki perdede tekrar gölge belirdi ve cama vurma sesleri gelmeye başlamıştı. Baygın olan arkadaş grubundaki bir kaç bayılan kişide seslerden dolayı sonunda uyanmış ve onlarda korunun soğuk ve acımasız ellerine kapılmıştı...

Herkes korkuyor ve buradan ayrılmak istiyorlardı. Beyinleri sadece hayatta kalmak için oradan kaçmayı düşünüyorlardı. Keşke en baştan hiç kütüphaneye hiç girmeselerdi. Ama iş işten çoktan geçmişti. Onlar ise bir plan yapıp oradan bir şekilde kaçmışlardı...

Ama eve dönüş yolunu bulmaya çalışırken arkadan garip sesler gelmeye devam ediyordu. Onlar ise koşmaya devam ediyorlar ve hepsi bir engele takılıp düştüler ve hepsi bir anda kendilerini bir tapınağın önünde buldular...

Japon Efsaneleri - RokurokubiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin