13.bölüm (Final)

257 4 0
                                    

Hazal:

Evet Fransa karşımda duruyordu çok güzel ve özeldi batu ile çok güzel yıllarımızdı her şey daha yeni başlıyordu ileride çocuklarımız olacaktı eminim çok güzel bir balayı geçirdik sonra arkadaşlarımız da bize katıldı her şey çok güzel ilerledi birlikte tatil yaptık onunla tanıştığım an boyunca her şey bambaşka oldu kötü olan yıllarım zorlu hayatım çok daha güzel oldu. Balayı 1 hafta ve arkadaşlarımız ile birlikte 15 gün oldu. Balayından geldik ve eski hayatlarımıza devam ettik eskisi gibi işime devam ettim batu ise şirketle ilgileniyordu.

4 YIL SONRA :
Zaman çok hızlı akıyordu günler gelip geçti Batu'nun işleri benim işlerim derken çok güzel bir olay oldu hamileydim ve ikiz bebeklerimiz olacaktı biri kız diğeri ise erkekti hep ikizi çocuklar istemiştim ve istediğim şey oldu. İsimleri Eva ve Selim idi çok tatlıydı selim aynı babası eva ise bendim eva tam bir baba düşükünü idi asla yanına yaklaştırmıyordu.
Selim ise beni ilk aşkı olarak görüyordu resmen yanımdan ayrılmıyor ve her fırsatta yanımda duruyordu arkadaşlarımız çoktan evlenmiş hatta Işıl çocuk sahibi olmuştu onunda çok güzel bir kızı oldu. Ailemiz büyümeye ve genişlemeye devam ediyordu tek istediğim sağlıklı ve uzun ömürleri olmasıydı.

VE SON...

Biliyorsunuz kısa tutmak istediğimi hatta bitireceğimi yazmıştım ve öylede oldu bu kadar okunacağını bilmiyordum başka bir zamanda başka bir hikayede görüşmek üzre sizleri seviyorum kalın sağlıcakla.
Başka bir kitap yazarsam buradan haber veririm ama söz veriyorum eğer yazarsam çok daha farklı bir konu ile geleceğim bu sever gizem  dolu bir kitap olacak çok daha özen ile hazırlanmış ve uzun bölümler olacak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doktor Ve MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin