6.GÜN CUMARTESİ :Hazal:
1 gün kalmıştı geri dönmek için kendimi pek iyi hissetmiyorum nedenini bilmiyorum dışarıda oturmuş esen rüzgarla kahvemi içiyorum herkez hala uykuda üşüdüğümü hissettiğimde içeri girdim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Ve bu süreç içinde herkez gelmişti kızlar teşekkür etmişti kahvaltı yapmıştık ara sıra batuya bakarken sürekli gözleri bendeydi bugünde böyle bitmişti akşam kızlarla sohbet ettik herşeyi baştan sona kadar anlattım. Ve onlar odalarına çekildiler.
Hayatınız normaldir mutlu ve mutsuz şeyler yaşar biri gelir ve herşeyi değiştiririmi gerçekten?
Batu :
Ona aşık olduğumu söyliceğin en kısa zamanda ve işi halledicektim o benim için çok değerli ve ona her baktığımda içimde tarif edilemez bir his baş gösteriyor onu hep görmek istiyorum
- - - - - - - - - - - -
Bu günde böyle bitmişti yarın gidiyoruz onu ormanda öyle görünce nefes alamadım canım yandı ve ölecekmiş gibi hissettim bu düşüncelerle boğuşmamak için uykuya daldım.
7.GÜN PAZAR
Hazal:
Herşeyi hazırlamıştık öğlene doğru ve yola çıktık arabada hiç konuşmadık ve eve doğru yol aldık herkez evlerine gitmişti beni Batu evimin önüne bıraktı ve gitti eve girdim ışık yanıyordu içeri gittim ve bir an burnuma tutulan bezle dünyam karanlığa gömüldü.
Biliyorum çok kısa oldu ama vaktim oldukça yazmaya çalışıyorum liseye yeni başladığım için adapte olmaya çalışıyorum ve bu yüzden pek yazamıyorum şimdiden özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Ve Mafya
Teen FictionBi uçaktayım aşkımız işte orda başladı. Bir adam düşün mafya ama sevdiklerine karşı iyi bir kız düşün bu mafyaya aşık Biliyorum klasik whatpadd hikayeleri ama şans verin derim