Batu:İçeride bir sesle uyandım ve aşağı indiğimde Hazal baygın ve adamla dışarı çıkarmış ve arabaya bindindirmişti peşinden koşmama rağmen yetişemedim içimde bir boşluk oluştu hemen içeri koştum ve herkesi kaldırdım ve adamlara söyleyip halletmelerini istedim bende bu sürü içinde elimden ne geliyorsa yapıcaktım o benim herşeyimdi.
Bengisu:
Ağlamaktan içim geçmişti nasıl kaçırırlardı ışılı hem sakinleştirmek hem kendimi zordu ateşlerde birşeyler yapmaya çalışıyordu ona aşıktım ve seviyordum bu durumda söyleyemedim aklımda yüzlerce soru acaba Hazal onlarla nasıl başa çıkacak? Hazal'a birşey olacakmı? Off kardeşim şimdi ne haldedir bu düşüncelerden ateşin sesiyle ayrıldım "iyimisin" "hayır" "iyi olmak zorundasın Hazal için" "olmuyor" dedim ve alnımdan öpüp gitti şaşkınca arkasından baktım ve hemen eski halime döndüm daha tanışalı 2 ay olmadı ama hazalı şimdiden kardeş gibi benimsemiştim.
Aşşağıdan sesler geldi bu sanırım Batu'yu bağırıyordu 'nasıl bulamazssınız ulan ben sizi ne güne tutuyorum o kaçırılırken siz neredeydiniz' gibi bir sürü tehdit ve küfür ateşle furkan tutmaya çalışıyordu ama nafile hızla yukarı çıktım Işıl ağlamaktan uyumuştu bende hemen bulunması adına uykuya daldım.
**************
1 tam bir haftadan beri hazalı bulamamıştık her geçen gün umudumuzu yitirmiştik ama Batu hergün sinir krizi geçirmişti ve kendine hakim olamamıştı. O sırada içeri korumalardandan biri geldi ve yerini tespit ettiğini söyledi ateş ve Furkan'a be kadar gitmek istesekte hayır dediler tabi bizde arabayla arkalarından gittik ve sonunda vardık silah sesleri yankılanıyordu. Ve korumalar ateş ve furkan vardı Batu demekki içeri girmiş o sırada batunun kucağında hazalı gördük çok kötüydü.
Bölümü umarım beğenirsiniz beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Az yorum olursa yeni bölüm uzun zaman sonra gelir😅😄😗🤗🤷
Diğer bölümde sadece Hazal'ın azından yazıcam😘
Hoşçakalın doktor ve mafya okuyucularım. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Ve Mafya
Teen FictionBi uçaktayım aşkımız işte orda başladı. Bir adam düşün mafya ama sevdiklerine karşı iyi bir kız düşün bu mafyaya aşık Biliyorum klasik whatpadd hikayeleri ama şans verin derim