11.BÖLÜM

2.3K 80 29
                                    

Sizden en son yazdıklarımı kesin okumanızı istiyorum ve uzun bir şekilde görüşlerinizi bekliyorum eğer yorum atarsanız hepsine cevap verincem "SON YAZDIKLARIMI OKU LÜTFEN"

Hazal:

                       " Evet"
Başka ben diyebilirdim ki çok mutluydum bu eşsiz yerde sevdiğim kişiyleyim hayat gerçekten çok kısa ve bize bu tanınan sürede her anı yaşamalıyız. Bana Şaşkın şaşkın bakıyordu galiba şaşırmıştım.
" Sen az önce evet mi dedin"
"Evet"
Ve bir an sarıl bana ve sonra parmağıma yüzüğü taktı gözleri Işık saçıyordu çok mutluydu ben de çok mutluyum. Gemi sahil kıyısına doğru yaklaştı ve biz de sahilde el ele tutuşup yürümeye başladık gecenin karanlığında Saat bire doğru geldiğini otele vardık beni bu geceyi unutmaksızın birlikte uyuduk galiba en güzel günlerimi yaşıyorum bu güzel haberi kızlara vermek için sabırsızlanıyorum. Yarın eve gitme kararı aldık Neyse iyi geceler.

Sabahtan  BATU:
Sabah uyandığımda yanımda çok tatlı bir ağırlık vardı oda servisi aradım ve buraya kahvaltı çağırmasını istedim. Yanımdaki tatlılığa baktım Çok çok tatlıydı ve güzeldi ona seyrettim uyurken daha tatlı gözüküyordu Neyse kendimi kaptırmayım.

HAZAL:

Uyandığımda beni izleyen Bir çift göz vardır bana bakıyordu Ve çok yakışıklıydı
" Günaydın "
" Günaydın bebeğim"
Ayy bebeğim diyen ağzını öpeyim neyse sakinim sen dur evlenince çektiricem ben sana karnımdan gurultu sesleri yükseldi ve acımıştım "çok acıktım"
"merak etme oda servisi kahvaltı getiricek"
Derken kapı çaldı ve yanımıza getirdiler güzelce  kahvaltı yaptık ve havalimanına doğru yol aldık ve uçakla Türkiye'ye iniş yaptık  evime kadar getirdi batu sonra oda gitti
Bengisu ve Işıl'ı çağırdım duyunca Bengisu'nun bayıldığını söylemişmiydim hahaha neyse akşam bunu kutlamak adına film gecesi yapıcaktık. Akşam olduğunda film ve Mısır patlattık ve televizyon Karşısında geçtik filimleri izlerken bir an elektrik kesintisi oldu hemde korku filmi izlerken tam mutfağa geçerken bir elin ağzımı kapatması bir oldu.

Evet arkadaşlar yıllar sonra yeni bölüm atıyorum  nasılsınız umarım iyisinizdir  ne yazıkki bu hikayeyi kısa tutmayı düşünüyorum evlendirip çoluk çocuk karıştırıncam ve daha farklı kitap yazmayı düşünüyorum okuma sayısı neredeyse 70.000'e kadar geldi herkese teşekkür ederim tekrardan Eğer yorum atarsanız cevap veririm.
Öpüldünüz bol yorum atıp bu yazdıklarım hakkında görüşlerinizi  bekliyorum ve aynı zamanda beğeni de.

Doktor Ve MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin