Hazal:
Güneş ışığı yüzüme vurmaya başladı yattığım yerden kalktım banyoya girdim ve yüzümü yıkadım. Ve aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Abim evde yoktu sabah mesaj atmıştı işi varmış bende kahvaltı yapıp üstümü giyindim ve Bengisu ve Işıl'a mesaj attım alışveriş için kabul ettiler. Arabama atladım ve buluşucağımız yere konum attım ve sürmeye başladım alışveriş merkezi'nde durdum ve karşıdalardı oraya doğru yol aldım. Ve mağazaları gezmeye başladık ve bugün boş günüm yarın ama çok işim var Işıl Bengisu ve ben kıyafet bakmaya başladık ve birsürü kıyafet aldık. Bu akşam bara gidicez.
Poşetleri arabaya bıraktım ve eve sürmeye başladım. Ve bir karşıdaki araba birine çarptı ve hemen arabadan indim 2 siyah arabada arkasından ve hemen acil müdahale yaptım ve çarpan adamın adamları hemen alıp hastaneye götürdü 'insan bi teşekkür eder' hemen eve girdim ve hazırlanmaya başladım.
Cem (araba çarpan kişi) :
İşimi hallettim ve su almaya gidicekken araba çıktı karşıma şimdi ise uyanığım durumum iyi beni kurtaran kıza teşekkür etmem gerek adamlarım söylemişti bana çarpan araba kaçmış depoya aldırdım. Evet bir mafyayım en büyük düşmanım Batu sargın neyse depoya doğru gidiyorum arabadan indim ve elleri bağlı adama baktım. İşkence etmeye başladım ve öldürdüm. Depodan çıktım ve akşam bara gidicektim.
Hazal:
Evet çok güzel oldum ve kızları beklemeye başladım ve geldiler onlarda çok güzel olmuşlar
Işıl 👆
Bengisu 👆
Ben👆
Ve bara girdik sandalyeye oturduk. Birer kokteyli söyledik ve eğlendik lavaboya gidecekken bir erkek beni sıkıştırdı sarhoş olduğu belliydi ve bir den biri yumruk attı bu yardım ettiğim çocuk araba çarpan bana iyimisin dedi bende evet konuştuk ve sohbet ettik. Bana teşekkür etti ve bende ona ve onla vakit geçirdik kızlarda sevmişti ve bardan çıktık
Ve eve doğru yol aldım ve üstümü değişip yatağa yatıp uykuya daldım.Cem :
Evet o kıza aşık oldum çok iyi masum ama o benim.
Batu :
Gün boyunca hazalı takip ettim ve en büyük düşmanım cem korkmaz ama bilmiyo ama onla büyük hesaplaşmam var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Ve Mafya
Teen FictionBi uçaktayım aşkımız işte orda başladı. Bir adam düşün mafya ama sevdiklerine karşı iyi bir kız düşün bu mafyaya aşık Biliyorum klasik whatpadd hikayeleri ama şans verin derim