🗝️2

64 16 44
                                    

Bade: Bu ne saçma bir şey gerçekten, sıkılmaya başladım.

Bade: Beni bir daha rahatsız etme demedim mi?

Bade: Nerenle dinliyorsun beni Doğukan.

Sinirle ayakta dikilmeye devam ederken yazıyor yazısına takılmıştı gözlerim. Neredeyse iki dakikadır sürekli yazıyor yazısı çıkıyor, kayboluyordu. Ve bu şuan hiç yardımcı olmuyordu bana. Sıkıntıyla nefesimi dışarı verdiğimde olabildiğince telefona yaklaştım. Yine Doğukan ve gereksiz arkadaşlarıysa bu sefer ciddi ciddi şeytan taşlar gibi taşlayacaktım onları. Ya da evlerini de taşlayabilirdim belli olmazdı. Canıma tak etmişti.

Bilinmeyen: Ben Doğukan değilim.

Bade: Cidden iki dakika içinde sadece üç kelime mi yazdın yani?

Bilinmeyen: Küçük bir işim var onunla uğraşıyordum.

Bade: Tamam ben seni o küçük işin ile baş başa bırakıp engelliyorum sağlıcakla.

Bilinmeyen : Bekle Bade

Bilinmeyen: Doğukan değilim inan,

Bilinmeyen: ve..

Bilinmeyen: BADE KUTU YANIYOR.

(Görüldü)

Nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde kutu tutuşmuştu. Hâlbuki sadece defterleri koyup köşeye çekmiştim kutuyu. Ateş kullanmamıştım bile.

Zarar görmeyen defterlerimi kutunun içinden çıkarırken gözüme bir köşeye atılmış kibrit kutusu çarptı. Kaşlarımı çatarak kibrit kutusunu elime aldığımda, içinde önceden yakılmış bir kibrit çöpü vardı. Bu evde benden başka yaşayan biri yoktu, o zaman.. Ateş yakmadığıma emindim başlarken. Elbette yakacaktım ama böyle bir anda olması da çok saçmaydı. Aklımı mı kaçırıyordum? Belki.

Elim telefona giderken bilinmeyeni hatırlayıp terkar mesaj kutusuna girdim. Hala aktifti.

Bade: Sapık mısın sen? Evimi nasıl izliyorsun.

Bilinmeyen: Sapık değilim

Bilinmeyen: sakin ol.

Bade: Aynen bak sakinleştim

Bade: dünyanın en sakin insanı benim şuan.

Bade: Oyun mu oynuyorsun.

Bade: Bu yaptığına taciz denir.

Bade: Üstelik tam da..

Bilinmeyen: Tam da intihar edeceğin vakit evet.

Bilinmeyen: Yazık edeceksin kendine Bade

Bade: Bu seni ne ilgilendirir

Bade: Doğukan olmadığına şu kadarcık bile inanmadım zaten.

Bilinmeyen: Doğukan olsaydım ölsen mesaj atmazdım biliyorsun.

Bilinmeyen: Ama ölme, o güzel gözlerine bir daha bakamam sonra..

Bade: Kimsin sen?

(Bilinmeyen bir ses dosyası gönderdi.)

Bilinmeyen: :))

.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyenden Mektuplar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin