ilk bölüm

122 45 180
                                    

Her oyun son bulur..

Senin o çocukla olmanı istemiyooooruuuuummm..

Baba bağırmana gerek yok seni duyuyorum zaten de neden yani neden uraz gayet iyi biri ne desem dinliyor tam benim istediğim gibi işte?

Sen kendine eş değil kukla salak istiyorsun yanına sen ne dersen yapsın diye sabah akşam aylak aylak geziyor iş yaptığı yok güç yok asalak gibi sürekli geziyor o kafe bu kafe derken akşam ediyorsunuz..

Babam o kadar çok bağırıyordu ki sanki ölmek istemişim gibi ne var yani her istediğimi yapan salak bir eşim olsa babam yeterince baskıcı zaten eşim de babam gibi biri olsun istemiyorum..

Evet baba kukla istiyorum..

Dediğim için beni öldürecek gibi bakıyordu..

Bugüne kadar ne dediysen yaptım..
Ama bu evliliğe izin vermem vermem vermem diye avazı çıktığı kadar bağırıyordu..

Annem kolumdan tutup dışarı çıkardı..

Delirdinmi kızım sen başka çocuk kıtlığı mı baban yok dediyse niye inat ediyorsun?

Ben babam gibi koca istemiyorum istemiyorum tek tek heceleyerek söyleyince ağzıma eli ile vurunca annem sinirle baktım..

Sus kız baban kalpten gidecek eni sonunda bu evde olan bana oluyor hep ben dedim..

Bu kızı bu kadar şımartma diye beni dinlemedi hiç şimdi dayanamıyor ahmet efendi sinirle söylenmeye devam ediyordu..

Anne boşa ağzıma vurma faydası yok evleneceğim..

Kendimi sinirle dışarı attım..Yeter be yeter ne var yani saçma salak bir evlilik anlaşamazsam boşanırım olur biter her şey abartı her şey sorun illa babamın istediği olmalı ama ben istediğimi öyle ya da böyle alırım..

Kankam şeyda'yı arayıp bize çağırdım..

Tüm olanı biteni anlattım..

Ahmet amca haklı uraz biraz yanlış anlama mal kanka yani adam senin gibi harika biri için eksik görüyor sabah akşam boş boş geziyor..

Bir kere ailesi zengin çalışmak zorunda mı illa sende babam gibi konuşma kızım ya adı kankamsın biraz benden yana ol..

Ne diyim yani haklısın git kendine mafya sevgili yap sana belki izin verir mi diyeyim..

Şeyda süpersin kızım aferin sana canım ya canım süpersin kızım..

Boynuna sımsıkı sarıldım..

Alçin saçmalama ben öylesine dedim..

Niye gayet güzel iyi ki varsın..

Şeyda şaşkın ve korku ile bakıyordu ama gayet de iyi fikirdi..

Pes alçin pes inanamıyorum.. Sana delirdin iyice mafya sevgiliyi nereden bulacaksın acaba süper zeki arkadaşım..

Şeyda bağırarak konuşma seni gayet iyi duyuyorum..

Biliyorsun babam asayiş de amir onun dosyalarında buluruz..

Şeyda şok olmuş gibi bakıyordu..

Ahmet amca en sonunda seni hapse atarsa görürsün..

Bana kıyamaz kızım sahte sevgilim olacak sonuçta böylelikle uraz ile evlenmeme mani olmayacak ve bende ebediyen mutlu olacağım..

Diyelim ki sevgili oldun mafyatik biriyle uraz izin vermez sonuçta ciddi düşünüyorsun ya hani?

Niye izin vermesin ki sonuçta sahte bir oyun inşallah babam inanır..

Ya adam sana aşık olursa ya başın belaya girerse ne olacak?

Bir şey olmaz sonuçta babam asayiş şube amiri ahmet yılmaz..

Sen artık kafaya koydun ya seni kimse tutamaz..

Neyse önce uraz ile konuşayım sonra seninle babamın yanına gider planı işleme koyarız..

Şeyda ne kadar dil dökse de duymazdan gelip uraz'ın evine gittim..

Her zaman ki gibi ev her yeri dağınıktı aşkım sonuçta zenginsin ya eve bir temizlikçi tutsan iyi olur..

Tutarız hayırdır sen bu kadar heyecanlı olduğuna göre baban izin mi verdi..

Tam olarak şöyle koltukta kıyafetleri yere attım..

Bak aşkım bebeğim sadece bir oyun oynuycaz babam evlenmemize izin versin diye-

Ne oyunu tam olarak sevgilim..

Sahte sevgili oyunu mafya biri ile geçici süre sevgili olacağım.. Tak diye söyleyince mal gibi baka kalmıştı şoka mı girdi acaba aşkım iyi misin aşkım ses versene hey ellerimi gözünün önünde salladım..

Birden bire ayağa kalkıp olmaaaz sen ne dediğinin farkında mısın kızım beni delirtme olmaz..

Bağırıp çağırma başka çaremiz mi var..

Sen ne dediğinin farkında mısın alçin sahte sevgili oyunu mu olur..

Ne yapayım babam seni asla kabul etmeyeceğini söylüyor ayrılalım bitsin o zaman başka türlü çare yok..

Niye olmasın oyuncu biri buluruz hem sana da bir şey olmaz..

Babam öğrenir inandırıcılığı da kalmaz sen bana güven..

Mafya bozuntusu ile sevgili olacağını söylüyorsun ben bunu kabul edemem..

Uraz fazlasıyla sinirli duruyordu sakinleştirmek boynuna sokulup boynunu öpmeye başladım..

Biliyorum mafya biliyorum tehlikeli ama evliliğimiz için değer canım..

Azda olsa sakinleşmiş gibi duruyordu..

Ya bu saçma oyuna kendini kaptırırsa mafya bozuntusu ne olacak sana zarar verirse ne olacak?

Veremez babam izin vermez canım..

Sende uzatma işte sadece babam seni kabullenene kadar sürecek biliyorsun seni sevmiyor istemiyor babam!

Uraz öfkeli görünse de babam onay vermediği sürece evlilik olmayacağını bildiği için mecbur kabul edicekti..

Doğru babanın kriterlerine uymuyorum..

Sadece bir kaç ay sonra babam isteyecek seninle evlenmemi hayatım..

Tamam sadece bir kaç ay sana en ufak zarar verirse gebertirim..

Böyle konuşsa da kötü bir şey yapamazdı o laf da konuşur dururdu..
Tamam hayatım deyip geçiştirdim..

Biraz vakit geçirdikten sonra şeyda ile buluştuk uraz tamam şimdi babamın yanına gidip ayrıldım diyeceğim..

Limonu gözüme sık kızarsın biraz gözlerim..

Şeyda oflasa puflasa da gözüme sıktı biraz acısa da gözlerim gerçekten ağlamış gibi duruyordu..

Nasıl oldu gözlerim bence inandırıcı gibi duruyor babam beni teselli ederken sende dosyalara bakarsın fotoğrafları çekersin içinde birini seçeriz..

İnşallah yakalanmayız ahmet amca senle birlikte beni de mahfeder..

Bir şey olmaz hadi gidelim..

Evet ilk bölüm yanlışlarım varsa affola iyi okumalar...❤️

OYUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin