üçüncü bölüm

79 35 117
                                    

Asaf aydın...

Bütün olanlardan sonra ne kadar hastaneye götürmek istesemde kabul etmemişti..

Haklı olarak ama nereden bile bilirdim asalak kızın Ahmet amcanın kızı olduğunu bütün belalı tipler beni bulurdu..

Zorla da götürmek istesemde bugün fazlasıyla ileri gittiğim için fazla olurdu..

O da zaten sinirle çekip gitmişti sanki yaptıkları normal miş gibi sabır ver bana Allah'ım bende esamesi yok..

Bugün ki yaptıklarım gözümün önüne geldikçe kendimi aşağılık bir insan gibi hissediyordum..

Yıllardır bu görev için canla başla devam ettirdiğim mesleğimde böyle bir şey ilk defa gelmişti masum birinin canını yakmak..

Vatana göreve ihanet eden kim olursa olsun cinsiyet fark etmek sizin canına okurdum bu defa fazla ileri gitmiştim..

Küçük kız fazla cesur burnu havada şımarık asalak kız çocuğu gibiydi..

Ahmet amca öğrendiğinde neler olurdu diye merak etmeden duramıyordum..

Sırf kızına yan baktı diye dolaylı yoldan yapmadığını bırakmayan bir insandı bu kadar ileri gittiğimi öğrense bana neler yapardı..

Bugüne kadar adını duysam da böyle karşılaşmak kötü olmuştu..

Hiç denkte gelmedik ki hatırlayayım resmen gece gece başıma büyük bir bela aldım..

En yakın dostum ömer'i arayıp olanı biteni anlattığım da kahkaha atarak gülmüştü..

Koca Istanbul da amirin kızını da casus diye şiddet uygulamazsın be abi ne yapacaksın?

Bilmiyorum ama olanı biteni mecbur anlatıcam yoksa bu köstebek kimse bulamıycaz..

Haklısın en önemli operasyonları bile bu casus yüzünden bir sonuç alamadık..

Bunu saklarsam ihanet etmiş olurdum..

Ben Ahmet amcayı arayıp uygun bir şekilde anlatayım..

Allah yardımcın olsun devrem dediğinde sırıtmasını duyuyordum..

Ahmet amcayı şimdi arasam geç olmuştu sabah konuşmak en iyisiydi..

Alçin yılmaz...

Adi pislik sayesinde bileğim de kocaman morluk boynumda aşırı derecede ağrı sızı morluk vardı..

Daha birde zorla hastaneye götürmek istemesi adi pislik ne olacak ama ben bir eve varayım ona dünyanın kaç bucak olduğunu göstereceğim..

Uraz'ı arayıp planı mı anlattım..

Alçin sen iyice cozuttun yeminle iyice yalancı olduk çıktık..

Sus şeyda zaten canım yanıyor sen sadece bana uy yeter..

Kapının önüne geldiğimde uraz da gelmişti beni görünce sinirle bunu sana o mafya bozuntusu mu yaptı ha geberticem onu şimdi diye bağırınca ağzına bir tane vurdum..

Saçmalama önce plan sonra o pisliği döve bilirsin canım..

Bir koluma şeyda bir koluma uraz girince eve giriş yaptık avazım çıktığı kadar bağırıp ah dur uraz şeyda canım çok yanıyor diye bağırıp çağırdım..

Annem ile babam koşarak yanıma geldi..

Kızım bu halin ne ne oldu sana annem şok içinde konuşurken babamın gözleri fır dönmüştü..

Kim yaptı sana bunu kızım yoksa yanın da ki piç uraz mı demesiyle daha da çok ağladım..

Hayır baba aksine uraz kurtardı dedim..

OYUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin