ikinci bölüm

79 39 96
                                    

Ya bismillah korkuyorum..

Abartma şeyda sadece bakıcaz şeyda o kadar çok gergindi ki beni de geriyordu..

İnşallah yakalanmayız sonuçta babam öğrenirse bu sefer fena yapardı beni uraz için bu kadar zahmete girdiğime değer inşallah amin..

Alçin ne düşünüyorsun ?

Of şeyda bir sesiz ol ya sus içimi baydın yeminle şimdi yakalanırsak seni babamdan önce ben geberticem..

Tamam be ne yapayım sanki her gün gizli iş yapıyoruz..

Sanki ben her gün gizli iş çeviriyorum..

Bir birimizi boğmazsak iyiydi sus da yürü şeyda' nın koluna girip sakin bir şekilde yürümeye başladık..

Babamın kapısına varmıştık ben içeri giriyorum..

Sende sevgilinden anahtarı alıp arşive gir..

Sanki çok kolay alamazsam da başka çare buluruz..

Başka mafya lideri nereden bulucaz acaba?

Şeyda ofla ya puflaya gitmişti.. Kapıyı tıklatıp içeri girdim..

Babam yoktu oda sakindi masada açık dosyalar vardı..

Etrafta iyice bakıp dosyaları karıştırmaya başladım..

Karşıma fazlasıyla yakışıklı kaslı adam fotoğrafları ile biraz ağzım suyu akmış olabilir..

Desem yeridir kol kasları karnın da ki baklavaları sanki özenle çizilmiş gibiydi ela gözleri her hali fazlasıyla çekici seksi duruyordu..

Resmi fazlasıyla incelerken bir an kendimden geçmiştim..

Hayatım da ilk defa kaslı erkek görünce demek böyle oluyormuşum o kadar çok dalmıştım ki diğer fotoğraflara bakarken dosyayı okurken aradığım mafya lideri olduğuna kanaat getirmiştim..

Asaf ayaydın adı bile çok güzel kendi gibi yakışıklı çocuk Allah sahibine bağışlasın ne diyeyim..

Delil olarak usb ve bir kaç fotoğrafı gizlice sağa sola bakıp çantaya attım..

Babamın bilgisayarına girip bugünün görüntülerini silip işimi sağlama aldım..

Bunu yapmak zorundayım sen affet Allah'ım amin yarabbi diyip elimi yüzüme kapadım..

Şeyda yı arayıp dışarı çıkalım diye mesaj attım..

Nasıl ettin?

Arşive girdim de bu mafyalar çoğu yaşlı bizim kitaplar da okuduğumuz gibi değil ki?

Ben buldum galiba asaf ayaydın diye biri fotoğrafını gösterdiğim de şeyda bile benim gibi baka kalmıştı tamam fazla bakma gözün kalır diye dalga geçince ters ters bakmaya başladı..

Bu adam kabul edeceğinden emin misin malum adam bildiğin taş heykel gibi alçin ben bu kadar yakışıklı olsam sana bakmam..?

Yaw he he sanki gören de kocam olacak sancak benim sevgilim var zaten seninde var deliller bende benimle mecbur sevgili olacak işim bitince zaten babam hapise atar bu yakışıklılığını hapiste sergiler..

İnşallah burnuma bok kokusu geliyor..

Seninde burnun beynin hep kötü senaryo koku üzerine yaşıyor zaten hey Allah'ım ya şom ağzını kapat..

Tamam adamı nerde bulucaz..?

Barı varmış akşam gider konuşuruz..

Birlikte hazırlanıp babama şeyda ile ödev yapıcaz diyince ikilemedi uraz ile ayrıldığımı sandığı için keyfi fazlasıyla yerindeydi ağlayarak ayrıldığımızı anlattığım..

OYUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin