Arkadaslar selamünaleyküm kurguyu bitirmeden yeni bir kurgunun temelini atmak bir gram mantık işi değil biliyorum ama ders çalışırken aklıma kondu bir anda 'Açelya Ala'yıda 15. Bölümden sonra düşündüğüm kurguya döndüremeyeceğim için dedim yazayım kalsın kenarda lütfen o güzel ağzınızı küfüre açmayın mübarek ramazan📿 Ayrıca diğer hikayeye ara vermeye karar verdim. Yazın devam edeceğim burda 'Alev' e devam etcem💗
claraya baktıkça aklıma arda geliyo😔
Çağın Alev Polat -Karahan-
23Çağın:
"Nasılsınız?" 15,17 kişilik gruptan isteksizce 'iyiyiz' gibi mırıltılar gelirken pek şaşırmadım.
Kim isterdi ki sabahın 8'in de gelip hastane gezmeyi?
"Hey, suratınızı asmayın çocuklara böylemi bakacaksınız?"
Benim söylenmemle bir kaç kişinin yüzünde yalandan bir gülümseme oluşurken bir şey demedim bende staj yaparken söve söve uyanırdım.
Arkamda özgür suriye ordusu ile beraber girişten koridorlara çıkarken geçtiğimiz yerleri onlara tanıtıyordum.
"Burası danışma, yanda personel odası var, personel tuvaletleri ileride acil çıkışının yanında çocuk acil var işimiz orada ama siz yabancılık çekmeyin diye bu katları da gezdireceğim size."
Arkamdan onay mırıltıları çıkarken şansıma bir kez daha lanet okuyordum.
Arkamda ki gruba doğru döndüğümde yavaş yavaş geçtiğimiz odaları, yerleri onlara tanıttım.
Ellerimle söylediğim yerleri gösterip destekliyorum.
2. Katı da bitirdikten sonra çoğunun uykusu açılmış ilgiyle beni dinliyor merakla etrafı inceliyorlardı.
Geri geri yürüyerek etrafı tanıtırken bedenim bir bedene tosladı.
"Günaydınlar doktor hanım! Ne yapıyorsunuz?" Alpay hocanın enerjik sesi kulağıma dolunca sırtımı göğusünden kaldırdım.
"Günaydın hocam maalesef bana kitlediğiniz grubu gezdiriyorum." dedim bana eğildiğinden istifade kulağına doğru.
"Senin şanssızlığın kızım o! 5 kere kura çektik 4ünde sen çıktın. Diğerinde de Alev yazmışlar onda da sen çıktın aslında ama." ona omuz atarak susturduğum da yüzünü buruşturdu.
"Kes sesini, hocam falan diyordum da veletlerin yanında, almayayım ayağımın altına." dedim olmayan kaslarımı germeye çalışarak.
Gülerek bana ve arkamdaki suriye ordusuna bakış attı ve arkasını dönüp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev/Gerçek aile
ChickLitÇağın Alev, kariyer yaparak acılarını unutmaya çalışan bir kız çocuğu. Peki, acıları kendisini unutturmak istiyor mu? Bunun cevabını hem Karahan ailesi hemde Polat ailesi çok iyi biliyor.