Selaaaaaam okuyan yorum yapsın lütfen görüşleriniz çok önemli
Aral Karahan
254. Abi
"Yani afedersiniz, siz nerden biliyorsunuz?" Gergince yanında oturan kocasının kolunu sıktığında Adem bey konuşmayı devraldı "Evet, pot kırdık galiba. Biliyorsun sonuçlar 1 hafta önce çıktı. Bizde çıkar çıkmaz hastaneye geldik. Burada bu sonuçları yeni öğrenen tek sensin aslında."
"Ne?" Adem bey tekrar etmek için ağzını açtığında elimle durdurdum onu.
"Tamam, peki beni araştırmışsanız nasıl bir hayatım olduğunu biliyorsunuzdur."
Dediğimle başlarını sallarlarken "O zaman teklifinizi kabul etmeyeceğimi de biliyorsunuz." tekrar başlarını sallarlarken"O zaman neden burdayız?" dediğim gibi sandalye mi geriye itip ayağa kalktım.
Benimle birlikte onlarda kalkarken "Kızım biliyorum ama ev arkadaşın biraz sıkıntılı birisi bir sürü uzaklaştırma raporu var." Bunu bende biliyorum abla.
"Olabilir." diyip omuz silktiğimde umuzsuzca bakıştılar kocasıyla.
"O zaman ben sana numaramı vereyim fikrin değişirse ara beni olur mu kızım?" başımı sallayıp telefonumu ona uzattım.
Mumnunca gülümseyip telefonum tuşlarına dokundu.
Yine kutulamıyoruz.
...
"Leyla salonu topla!" Ne bok yediğini bilmediğim ev arkadaşım topallaya topallaya mutfaktan çıkarken üstüne geçirdiği ters geceliğe garip garip baktım.
"Uva gelğin mi çağvım?" buram buram alkol kokarken kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.
Benden 3,4 cm uzundu sadece.
"Seğ bi güzelleaşmişin ha?" Kaşlarımı çatıp kolunu omzumdan iterken odama doğru adımladım.
Bir iki laf atar, düşer kalkar, kendine gelirdi.
Odamın kapısını açtığımda bütün eşyalarımı yerde görünce elimle kapının tahtasını sıktım.
Allahım sabır. Allahım sabır.
Kapının tahtasını sıkmayı bırakıp ev arkadaşım ilerledim.
olduğu yerde sırıtarak bana bakıyordu.
önünde durduğum da yüzüne bir yumruk indirdim.
"Ulan hadi diyorum, belki iç çamaşıra ihtiyacı vardır çekiniyordur bana sormaya?, hadi diyorum çekemiyordur beni evden çıkmamı istiyordur." Yere düşen bedenine bakıp "Lan bildiğimiz pezevenklik yapıyorsun!"
Düştüğü yere yayılıp yarım ağız gülümsedi.
"Hee sapuğonum seğin!"
Allahtan bugün ortaya çıkan yeni ailem vardı da rahattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev/Gerçek aile
ChickLitÇağın Alev, kariyer yaparak acılarını unutmaya çalışan bir kız çocuğu. Peki, acıları kendisini unutturmak istiyor mu? Bunun cevabını hem Karahan ailesi hemde Polat ailesi çok iyi biliyor.