"Merhaba Yang Jeongin. Hoş buldum."
Dedi karşımda durmuş sırıtarak bana bakan kas yığını gay. Ben donup kalmışken içeriden Beomgyu küfür ederek yanıma geldi.
"Noldu amına koyayım rahmetli deden mi gel- ANANIN AMI! YEONJUN!"
Diye bağırarak salona, telefonda bıraktığı Yeonjun'a koştu.
"KAS YIĞINI GAY KAPIDA LAN!"
"NEEEEEĞ! OYALAYIN HEMEN GELİYORUM! BU OLAYA GÖZLERİMLE ŞAHİT OLMAM LAZIM!"
Kapıdan duyulan Yeonjun'un anırışını duyduktan sonra kendimden geçtim.
***
Yavaş yavaş uyanırken yine ve yine kulağıma dolan seslere dikkat kesildim. Beomgyu ve Yeonjun'un kas yığınına sorular sorup darladığını duyuyordum.
"Eee enişte bey, siz bu çocuğu böyle kabul ettiniz mi yani? Sürekli uyuyup duruyor bu. Sürpriz yapmaya gelmez. Emin misiniz?"
Diye sordu Beomgyu.
"Ne ara sevgili oldunuz onu çözemedim ben. Daha dün sevgilisi yoktu bu gerizekalı-yani Jeongin'in."
Dedi Yeonjun.
"Hayır önceden sevgiliydiniz de bizden sakladıysanız çekeceğiniz var enişte bey."
Bu iki gerizekalı sanki onlara hiçbir şey anlatmamışım gibi davranıyordu. Kas yığını gayden ise ses çıkmıyordu. Yavaş yavaş gözlerimi açtığım sırada onun sesini duydum.
"Kimsenin bilmediği bir ilişkiydi. Açıklamak istemedik. Kendimiz bile bilmiyor gibi davrandık. Eğer bilinseydi bu tehlikeli olurdu. Ona bir zarar gelseydi ben yaşayamazdım."
Dedi. Kalbimin sesini kulaklarımda duydum. Bu herif çok etkileyici ulan!
"E peki ne değişti de açıkladınız ben onu anlamadım? Hala tehlikeli değil mi?"
Diye çok yerinde bir soru sordu Yeonjun. Aferin Yeonjun. Gözlerimi yavaştan açıp kas yığını ile göz göze gelince Yeonjun'a cevap vermeden birden ayaklandı.
"İyi misin canım? Yere düşmedin gerçi, çarpmadan tuttum seni."
Dedi saçlarımı okşayarak. Gülümsedim. Kalbim küt küt atıyor şuan. Umarım duymuyordur. Derin bir nefes alarak cevapladım.
"İyiyim. Sen neden gelmiştin?"
Kolumdan tutarak kalkmaya çalışan bana destek oldu. Önce oturur pozisyona gelmemi sağladı. Ardından koluma tamamen girip beni ayağa kaldırdı.
"Bunu odanda başbaşa konuşalım, olur mu?"
Diye sordu nazikçe. Kafamı sallayarak onayladım ve birlikte odama geçtik. Kapıyı iyice kapatıp beni yatağıma oturttu.
"Daha iyi misiniz Bay Yang?"
"Evet. Buyurun sizi dinliyorum. Evime niçin geldiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Arısı ve Nar Tanesi
Fanfictionİkisi de bolluk ve bereket anlamına geliyordu. Ancak biri doğurganlığın da simgesiydi. Tek amacı zengin bir iş adamını tavlamak olan Jeongin, kendini neyin ortasında bulduğunu anlayamaz. ChangIn