Rüya mı gördüm emin değilim ama gerçek gibi de değildi. Buna eminim. En son hatırladığım şey kas yığını geyin beni öptüğüydü. HEM DE KAMERALARIN KARŞISINDA! Sonra benim kalp dayanamamış uyumuştum.
Bir gün içinde ikinci kez uyku atağı geçirişimdi. Normal şartlarda en fazla başım dönerdi. Ancak bugün ne şartlar normaldi ne de ben. Şuan kapaklamaya çalıştığım adamın sevgilisi olmamak için sözde direniyorum. Gurursuz bir köpek olmama rağmen beni gurursuz bir köpek olarak görmesinler diye gurur yapmaya çalışmak çok zor. Yapamıyorum! Olmuyor!
Neyse neyse, kaldığımız yerden devam edelim. Ne diyorduk? Uyku atağı geçirdim ve yavaş yavaş kendime geliyordum. Başımda beni işe alan Christopher ve asistan-sekreterliğini yapacağım kas yığını gay konuşuyordu.
"Bay Yang, iyi misiniz?"
"Şaka gibi herife dokunduğum an bayılıyor!"
"Gerizekalı mısın sen Changbin? Öptün adamı herkesin içinde! Dün tüm dünya seni konuşuyordu, bugün ise tüm dünya onu konuşuyor ve sen bir de onu öptün!"
"Abartma istersen Chris!"
"Abartmak mı? Ben mi? Sen haberlere hiç göz attın mı? İnternet gazetelerine, magazin sayfalarına baktın mı?"
"Hayır. Ne yazmışlar?"
"Ne yazmamışlar ki? Zavallıyı hamile bıraktığını bile yazmışlar!"
Birden gözlerimi açıp uzandığım yerde diklendim. Şaka mı? Gerçekten mi yani? Hamile kalmak da ne demek? Annem kahırdan ölecek gerçekten. Önce Christopher'a ardından kaşlarımı çatarak kas yığını gay'e baktım.
"Bunu düzelt! Benim hamile olduğum saçmalığını yani."
"Böyle sanmaları gayet doğal. Sürekli düşüp bayılıyorsun."
Dedi soğuk bakışlarıyla gözlerime odaklanarak."Ben Narkolepsi hastasıyım. Aynı zamanda panik atağım var. Normal insanlar panik atak geçirirken sakinleştirilebilirler ancak ben uyku atağı geçiriyorum çünkü beynim bu kadar güçlü bir duygu karmaşasını kaldıramıyor. Yani size aşkımdan bayılmıyorum!"
Diyerek ayaklandım. Bulunduğumuz odanın kapısına ilerledim. Çıkmadan önce son kez arkamı dönüp Christopher'a baktım.
"Lütfen bana buradan nasıl güvenli bir şekilde çıkabileceğimi anlatır mısınız? Zira hastalığım yüzünden tekrar uyuyup da birilerinin egosunu boş yere şişirmesine sebep olmak istemiyorum."
Dedim.
Kas yığını gay homurdanıp çatık kaşlarıyla arkasında kalan Christopher'a döndü. Bir baş işaretiyle Christopher yanıma geldi.
"Ben size eşlik edeyim."
Diyerek eliyle beni yönlendirdi. Ben de sessizce onu takip ettim. Beni şirketin arka kapısından siyah bir araca bindirip evime yolladı.
***
Eve girer girmez yarı çatlak ev arkadaşım üzerime atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Arısı ve Nar Tanesi
Fanficİkisi de bolluk ve bereket anlamına geliyordu. Ancak biri doğurganlığın da simgesiydi. Tek amacı zengin bir iş adamını tavlamak olan Jeongin, kendini neyin ortasında bulduğunu anlayamaz. ChangIn