Bal Arısı Kovanı

32 8 1
                                    

Yanılmışım! O kas yığını şerefsiz gey neydi ki ortağı ne olsundu? Çok pis yanılmıştım! Resmen gül yüzüne kandım o şerefsizin! Kas yığını şerefsiz gey ve ortağı şerefsiz bey! İkisi de birbirinin aynısıydı.

Bugün ayarlandığı gibi o kas yığını şerefsiz geyin şirketine gitmiştim. Çalışanları beni kapıda saygıyla karşılamışlardı. Bir tanesi daha önce de bulunduğum odaya kadar bana eşlik etmişti.

Kapıyı çalıp içeri girdim. Christopher beni görünce gülümseyip ayağa kalktı ve yanıma kadar gelip elimi sıktı.

"Hoşgeldin Yang Jeongin. Bir an gelmeyeceksin diye korktum."

Dedi. Gülümseyerek karşılık verdim.

"Sadece şartlarınızı öğrenmek ve daha iyi anlamak için kabul ettim görüşmeyi. Lütfen yanlış bir anlam çıkarmayın."

Diyerek beni yönlendirdiği koltuğa oturdum.

"Tabii, elbette."

Dedi ve kendi koltuğuna geçti.

"Ne içersiniz?"

Elini sabit telefona uzattı ve ahizeyi kaldırdı.

"Lütfen şartları anlatın."

Dememle yüzü düştü ve ahizeyi yerine bıraktı.

"Öncelikle özür dilememe izin verin. Changbin kalbinizi kırmış. Arkadaşlarınız ve sizin hakkınızda olmayacak laflar etmiş. Hâlbuki onu oraya sizi ikna edip özür dilemesi için göndermiştim."

Şaşkınlıkla kaşlarım havalandı. Demek ki o kas yığını öküz gey kendi isteyerek gelmemişti.

"Siz mi gönderdiniz? "

"Evet. Ben gönderdim. Yoksa hayatta gelmezdi. Gerçi gelmemesi daha iyi olurdu sanki. Değil mi? "

Kafamı aşağı yukarı sallayarak onayladım.

"Doğru. Yanıma gelmemesi daha iyi bir seçenek olurdu. Yine de özür dilemesi gereken siz değilsiniz."

Dedim.

"Haklısınız."

Diyip önüne birkaç dosya koydu ve konuşmaya devam etti.

"Öyleyse şartları konuşalım. Sizi kişisel asistan olarak işe almayı planlıyorum. Haftaiçi çalışacaksınız. Sabah altı akşam sekiz çalışma saatleriniz. Her sabah evinizden sizi şoförüm alacak, benim evime getirecek. Kahvaltım ve günün ilk raporları hazır bir şekilde bekleyeceksiniz. Ben geldikten sonra şirkete geçeceğiz. Günün geri kalanında toplantılar, iş yemekleri, mesai saatleri, kahvelerim sizin işiniz. Yanımdan bir saniye bile ayrılmayacaksınız. Aradığımda telefonu açmak zorundasınız. Haftasonu çalıştırmak gibi bir adetimiz yok ancak gerektiğinde çift mesai ücreti ile çalışmanızı isteyebiliriz. Benim dışımda hiç kimsenin emrine uymak zorunda değilsiniz. Changbin hariç. O seni istediği zaman isteğe bağlı gidebilirsin."

Bal Arısı ve Nar Tanesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin