Yine aynı yerdeyim. Arkadaşımla kaldığım iki göz evimde, televizyonun karşısındaki koltuğuma yayılmış arkadaşım tarafından açık bırakılmış magazin kanalına boş bakışlar atıyorum. Ekrandaki kadın ne anlatıyor bilmiyorum. Tek bildiğim şey bugün işten çıkarıldığımdı. Üstelik şerefsizler tazminat ödememek için zorla istifa mektubu yazdırmışlardı. Beş parasızım. Meteliğe kurşun atamıyorum çünkü kurşun alacak bile param yok. Aptal kafam! Sana mı kalmıştı elin bütçesini koruyup kollamak? Sana ne? Kim kimi dolandırıyorsa dolandırsın! Sana dokunmayan yılan bin yaşasın. Of off!
İşsizliğim başıma vururken birileri de kapıya vuruyordu. Açmak için kalkmam, kalkmam için de güç lazımdı ama bende gücün 'g' si bile yoktu. Bu yüzden kapıyı açması için Beomgyu'ya seslendim.
"Kanka kapıyı aç! Ben ölüyüm!"
"Allah'ın belası. Sen seslenene kadar açtım ben kapıyı. Artık ne kadar mala bağlamışsan kapının açılıp kapanma sesini geçtim Yeonjun'un anırmasını bile duymadın."
Eve yeni gelen Yeonjun koltuğun etrafından dolanıp yanıma gelip oturdu.
"Noldu lan yine sana? Niye mala bağladın?"
"İşten çıkarmışlar."
"Zorla istifa mektubu yazdırdılar."
"Tek çaren zengin koca bulup kancayı takmak artık Jeonginciğim."
Diyen Beomgyu'ya kafamı aşağı yukarı sallayarak onay verdiğimde Yeonjun'un kafasını sağa sola salladığını gördüm. Sonra aptal televizyon programına boş boş bakmaya döndüm. Kısa boylu, kas yığını bir adam vardı ekranda. Röportaj yapıyordu. Her şeyi yapma olduğu belli olan bir kadın meraklı ve işveli bir tavırla karşısındaki kas yığını adama sordu.
"Peki~ Seo Changbin nasıl kadınlardan hoşlanır? İdeal tipi nedir?"
Kas Yığını derin bir nefes aldı ve verdi. Kameraya odaklandı. Öyle olunca gözlerimin içine bakıyormuş gibi hissettim. Tüylerim diken diken oldu birden.
"Seo Changbin'in ideal tipi; bir yetmiş iki boylarında, güzel sesi olan, geniş ve çekik gözlü, yumuşak tenli, konuşkan, güzel bir gülümsemeye sahip, köpekleri seven, gezmekten ve beraber aktivite yapmaktan hoşlanan, yemek yapmayı bilen, çocuklarla iyi anlaşan erkeklerdir."
Kadın, Kas Yığınını son kelimesine kadar gülümseyerek dinlemiş, o kelimeden sonra ağzı açık kalmıştı. Ne diyeceğini şaşırıp kekeleye mekeleye programı reklama sokan kadın sunucudan farklı değildim.
"Oha lan! Gıda ve İnşaat sektöründe ülkenin yarısını yöneten Seo Changbin gay miymiş?"
Yanımda oturan Yeonjun hayretler içinde konuşunca ona döndüm.
"Ne? Kimmiş?"
"Seo Changbin! BeeHoney şirketinin sahibi. Ülkede balın yüzde doksanını o üretiyor. Seo İnşaat A.Ş' nin de kurucusu. Sırf onun projeleri için dünyanın birçok ülkesinden insanlar geliyor. Ayrıca BeeHoney kozmetik sektöründe de faaliyet gösteren bir marka."
"Yazık etti kendine."
Beomgyu ve Yeonjun suratıma baktılar 'ne alaka?' dercesine. Kafamı iki yana salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Arısı ve Nar Tanesi
Fanfictionİkisi de bolluk ve bereket anlamına geliyordu. Ancak biri doğurganlığın da simgesiydi. Tek amacı zengin bir iş adamını tavlamak olan Jeongin, kendini neyin ortasında bulduğunu anlayamaz. ChangIn