Глава 8. "Бібліотека"

8 3 48
                                    

Майстерня ,в якій став працювати Кейрон ,була дуже великою. Там було усе що потрібно : печі , матеріали різного виду , рідкісні магічні компоненти, усі інструменти для роботи та купа інших речей. Недарма її назвали "Королівська майстерня".

Кейрон сидів за одним із столів та щось старанно палірував. За вікном сходило лише перше сонце, тому він був там один. Хлопець все думав про той літаючий острів, який бачив у перший день в столиці. Кейрон здмухнув з лінзи пилинки скла, протер ганчіркою та вставив в оправу.

- Ліжковий пустун!

*Господи, допоможи... Знову він!*

- Доброго ранку,Кейроне, ще тільки перше сонце зійшло ,а ти вже в роботі! - король Клер зайшов до майстерні. За ним ішов Сільвестр із купою паперів та бубнів собі щось під носа. - А що це в тебе в руках?

- Ваша Величносте, доброго ранку. Я назвав це окулярами. - Кейрон покрутив їх та надягнув на себе. - Створені для тих , хто погано бачить.

- Ваша Високосте, нам потрібно ще вирішити купу справ. У нас немає часу безглуздо тинятися по замку, - правиця почав нервувати. - У вас іще й посли із сусідніх країн. Їх турбує Лірія.

Потроху почали сходитися майстри.

- Та зараз іду , почекай, - Клер гиркнув на нього , явно давши зрозуміти хто тут король. - За ці "окуляри" я спитаю в тебе пізніше.Вчора хотів дізнатися: як тобі майстерня? Тобі всього вистачає?

- Такої кількості обладнання і матеріалів я ніколи не бачив.Дякую.

- Ну що ж, якщо все добре, то я піду. Бо в мене , бачте, купа справ, - Клер сказав це з неймовірною акторською грою.

- Я здивований, що у вас ще немає театральної нагороди... - просимо в собі під носа Сільвестр.

Обидва розвернулись та вже збирались піти, але Кейрон встиг запитати:

- Королю, а що то за літаючий острів над столицею?

- Соромно не знати про славетних кристалічних чаклунів... - почав було правиця, але його перебив Клер.

- Це культисти якихось там кристалів. Дотримуються своїх певних правил та майже завжди сидять на своєму острові. За своє життя я зустрічав лише двох чаклунів, досить неприємні особистості.

***

-Кейроне, ти кликав мене?

- Врей, мені потрібна твоя допомога, - Кейрон уже вдягнув на себе частину обладунку. - В тебе ще залишився віз?

Людство серед мороку Where stories live. Discover now