Глава 17. "Битва сімох"

6 2 101
                                    

Кейрон розплющив свої очі. Він лежав на підлозі біля ліжка накритий простирадлом.  За вікном небо було вкрите сірими хмарами, моросив дрібний дощ.

"Як же мені зле , - хлопець вхопився за голову та спробував підвестися. - Голова обертом ходить. Таке відчуття, наче з Клером випили учора не одну склянку вина... Але то ж не випивка. І взагалі я був не з ним..."

Кардстарк став на ноги та оглянув кімнату.

"Де ж вона?... Що ж я накоїв?! Який же я дурень!"

Правиця надів на себе свій уже сухий костюм і підніс руку до ручки двері. Як раптом вони відчинились. У ній стояв блідий та захеканий Врей.

- Він мертвий...

***

У кабінеті Кардстарка зібралось чимало людей: радники короля, Ніколас , Врей, майстри і сам хазяїн приміщення. Панувала гробова тиша. Її вирішив перервати командир королівської гвардії:

- Ти ж розумієш , що тепер ти виконуєш його обов'язки? - глянув на Кейрона з-під лоба Ніколас.

- Але у нього ж є ще два сини... - почав Кардстарк.

- Вони шляються незрозуміло де! Вирішили собі, бачте, влаштувати відпустку на інших островах... - Вондерс гнівно стис шолома під рукою, видихнув і продовжив, - Гвардійці уже відправились на їхні пошуки...

- Пане Кардстарк, він наказав передати вам це...перед смертю, - один з радників підійшов до столу і передав правиці згорток паперу. Той негайно його розгорнув і почав бігати очима по тексту.

"Кейроне, хлопчику мій, я помираю. Пхех, не думав що буду писати подібне. Мене отруїли люди з клану землі. Після того , як я хильнув вина, на келиху проявився дивний символ. Цю їхню характерну руну я впізнаю усюди.От що це за лиходії , які малюють свої символи га місці злочину? Просто смішно!

Блек примчала до мене посеред ночі і намагалась знайти протиотруту... Так нічого і не вийшло... Сказала, що ця отрута не з нашого світу. Зараз вона побігла збирати своїх чаклунів щоб спробувати мене вилікувати сильним ритуалом. Не знаю чи дотягну...

Прошу, виконай моє останнє бажання: знайди записник. Він знаходиться у Ларджфілді, у твоєму будинку. Прочитай його.

Кейроне,послухай... Твоя мама й тато пишалися б тобою.

Не розкисай, ліжковий пуст.................."

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Людство серед мороку Where stories live. Discover now