У Великій залі стояло двоє: Блек-Грей Вондерс та її зведений брат Бран, який став інквізитором.
Жриця стала в оборонну стійку. Вона була впевнена , що чорний лицар нападе першим. Вона не помилилась. Бран підлетів та накинувся на неї ,наче коршун на зайця. Блек не вдалося відбити усі атаки. Інквізитор зміг поранити її ліве плече та праву ногу. Потім він повернувся на своє підвищення і почав злорадствувати чекаючи , поки його літальний ранець автоматично набере повітря для повторної атаки.
- Я от думаю : залишити тебе живою, щоб ти дивилася як зникає твій Орден ,чи вбити тебе зараз.
Блек змінила бойову позу.
Роздався неприродний гул. Вітраж за спиною Брана розлетівся у друзки. В залу з двух ніг влетів Кейрон та наніс неочікуваний удар інквізитору. Кардстарк приземлився біля Блек і став перед нею наставивши на збитого з пантелику Брана свою фірмову гвинтівку.
- Літун? Ти нічого не переплутав? Броня в тебе якась не звичайна, застаріла... - він постояв ще трохи а потім викрикнув. - Ага! Ну як я з самого початку не здогадався?! Кейрон Кардстарк! Не знав що зустріну вас тут. Ви прибули сюди з якимось візитом? Напевне була запланована зустріч?
- Ти як? - Кейрон обережно глянув на Блек.
- Що я тобі казала? Лежати в ліжку!
- Злишся... Значить все нормально.
- Ти просто проігнорував мене, мерзотний винахіднику? - почав виходити з себе Бран.
- Сам ти мерзотний! Міг би і подякувати за мої винаходи!
- Та я тобі ляпаса пропишу за ті винаходи! - почала злитись Блек.
Бран взлетів у повітря. Кейрон встиг по ньому вистрілити , тому інквізитор трохи збився з траєкторії. Кардстарк посипав його пострілами, але ворог часто ухилявся. Бран знову націлився на Блек. Він уже був максимально близько біля неї , але Кейрон перехопив його в повітрі.
Обидва лицарі впали на підлогу. В хід пішли мечі. Від кожного удару вилітали іскри. Верховний майстер зміг відбити Брану літаючий ранець, подряпав шолом та нагрудну пластину. Сам же він отримав серйозніші пошкодження, його броня була не така хороша ,як у супротивника. Бран зміг пробити йому корпус , поранив ліву руку. В ближньому бою Кардстарк йому значно програвав. Бран збив Кейрону шолом з голови і замахнувся своїм мечем.Коли він вже збирався нанести сильний (можливо і фатальний) удар Блек встромила кінчик посоха під шолом Брана , прямісінько в шию. Вона влучила йому в сонну артерію. Посочилась кров.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Людство серед мороку
FantasíaСвітло народжується і вмирає, темрява просто є. Темрява - безсмертя. Морок не завжди означає зло, а світло... світло не завжди несе добро...