У залі , де раніше проводилась Рада Сімох, за семикутним столом сиділи король Клер і представники павших орденів: Пло Рей - верховний жрець ордену магії води, Нер Рук - правиця ордену магії землі, Ор Кренг - мудрець ордену магії повітря, Агата Варс - верховна жриця магії вогню, Блек Вондерс - верховна жриця ордену світла та Кейрон Кардстарк, який представляв орден технологій, чого він взагалі не хотів.
- Ми так і будемо мовчки сидіти? - не витримав Нер Рук.
- Шановні, те що сталося - жахлива помилка. - Клер виглядав трохи знервованим. Його очі бігали по всіх присутніх. - Минулий правиця підставив мене... Ще й переворот намагався влаштувати. Все що я можу - вибачитись...
- Вибаченнями ситуацію не виправиш, - зиркнула на Клера Агата Варс своїми полум'яними очима , - померло багато членів кожного ордену.
- Ситуація і справді складна, - почухав бороду Ор Кренг. Усі знову замовкли.
- Ну може... - почав Кардстарк.
- Верховний майстре Кейрон, що ви тут взагалі забули? - огризнувся Пло Рей. Чаклун зиркнув на його брош і додав. - Точніше ,правице Кейроне.
- Мені стало цікаво подивитися на цей цирк, - на обличчі нового правиці з'явилась невелика посмішка. - Зараз не той час, щоб сваритися один з одним. Цей інцидент дуже критичний для всіх... Десь там , у глибині Ковчегу ,шастають маги Мороку...
- До чого ти ведеш? - озвався Нер Рук.
- Він веде до того, що лише разом ми зможемо прогнати цих клятих сектантів. - Блек Вондерс нагадала про своє існування. Жриця встала зі стільця і продовжила. - Закликаю встати тих, хто зараз не проти на перемир'я з владою Ковчега.
Піднялися Ор Кренг, Агата Варс, Кейрон Кардстарк, трохи неохоче Пло Рей, ну і звісно, наляканий присутністю озлоблених чаклунів ,Клер. Залишився сидіти лише Нер Рук.
***
Бран ішов за Нейро по містку у темній та великій залі. Не було видно стелі, не було видно підлоги - лише безкраї полиці з дивними сферами ,що світилися різними кольорами. Здавалося , наче стелажі стояли у кілька сотень рядів. Кожні хвилин 10-15 лунав дзенькіт.
- Цей дзенькіт уже починає діяти мені на нерви. Що це? - Бран злісно буркнув собі під ніс, а потім додав: - І що це в біса за кульки? Ти типу якийсь прибацаний колекціонер?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Людство серед мороку
FantasyСвітло народжується і вмирає, темрява просто є. Темрява - безсмертя. Морок не завжди означає зло, а світло... світло не завжди несе добро...