Merhabalar sevgili okurlarım, Adsız severler...
2015'te evde defterime yazdığım ve 2019'da Wattpad'de sizlerle buluşan yayınladığım ilk kurgum, gözbebeğim, deli fişeğim sayfalarla buluşuyor. Buna cesaret edebilmek benim için çok sancılı bir süreçti, kitabın arkasında duracak kaliteli bir yayınevi bulma süreci ise kitabı yazmaktan bile zordu. Nihayet The Adsız serisini Mythos yayınevi aracılığıyla evlerinize konuk etme müjdesini sizlerle paylaşıyorum.
The Adsız biliyorsunuz bu platformda AS ile beraber iki kitap halinde yayınlandı, ilk kitap burada olduğu gibi bölünmeden bütün olarak basılıyor. Kitap detaylı bir düzenlemeden geçti fakat hikayede değişiklik olmadı. Kitabın revize edilmiş profesyonel kurgu halini tekrar okumanızı mutlaka tavsiye ederim ve kitaplıklarınızda yer almasını çok isterim.
Seri ile ilgili duyuruları tükenmezkelam22 instagram hesabımdan yapacağım daha sonrasında instagram kullanmayanlar için profilimde paylaşacağım. Kitabı kütüphanesinde ekli olup da beni takip etmeyenler varsa duyurulardan haberdar olmak için beni takibe alın lütfen. Kitabın kapağını ve baskı görsellerini de ilk önce instagramda paylaşacağım.
Kitabın yurtdışı satışına açılması için ilk 250 adedin tükenmesi şartı bulunuyor, The Adsız'ı yurtdışından okuyan birçok okurum olduğunu biliyorum, onların ve daha geniş kitlelerin kitaba ulaşabilmesi için stokları bir an önce eritelim. Adsız severlerin hepsinden çokça destek rica ediyorum, kitabı alın, okuyun, tavsiye edin ve çevrenize duyurun.
Yayıncılık çok zor bir piyasa anlatsam destan olur fakat canınızı sıkmayacağım, benim gibi ilk kitabı çıkan yeni yazarların piyasada tutunabilmesi için reklam ve okurların ağızdan ağıza tanıtım yapması çok önemli. Umarım Adsız sevdamız birlikte büyür, geniş kitlelere ulaşır hatta bana yorumlarda çokça yazdığınız gibi dizi yapımcılarına kadar ulaşırız. Neden olmasın? Allah utandırmasın yolumuz açık olsun dostlarım.
Yazması benden, basması yayınevimden, okuması sizden... Nihayetinde bu uzun serüvenin asıl sahibi sizlersiniz.
Arka kapak yazısıyla sizi şöyle biraz daha heyecanladırayım;)
Kimliksiz, ailesiz, köksüz, dahilikle delilik sınırlarında gezen proje çocuk; küfürbaz, asosyal, tütünkeş, hiperaktif, narsist ve kadın düşkünü; tuhaf istihbarat subayı;
ADSIZ...
Arayışın yolu, sözün dimağı, aklın fikri, ayağın tongası, kaderin sillesi, mananın hiçliği gibi pus gibi dumanlı adam; dört tarafı puşt zulasıyla çevrili kırık oğlan;
Kirpi gibi dikenli, dokunduğunu kanatan kıldan köprünün ayyaş cambazı...
Seferin hayırlı, yeni adın kutlu olsun Adsız kahraman!
💥Ve Adsız, bizim serseri oğlumuz, hayallerimizin ütopik deli dahisi... Kağıt kokusuyla ellerinize, yüreklerinize emanet. İlginize şimdiden çok teşekkür ederim. Öyle heyecanlıyım ki kitabı elime aldığımda kalp krizinden gitmezsem devamında iyi şeyler olacak. Kitabı alacak herkesten fotoğraf ve yorum bekliyorum. Nice imza günlerinde birbirimize sarılmak dileğiyle çok sevgiler ❤️
The ADSIZ'ı satın almak isteyenler için satış kanallarını bırakıyorum:
https://www.dr.com.tr/kitap/the-adsiz/edebiyat/roman/turk-romani/urunno=0002049581001
https://www.idefix.com/Kitap/The-Adsiz/Edebiyat/Roman/Turk-Romani/urunno=0002049581001
https://www.yolakademiyayinevi.com/urun/the-adsiz/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AS- The ADSIZ 2.kitap
General FictionMr. No Name Çarpı 18 ''Arayışın yolu, sözün dimağı, aklın fikri, ayağın tongası, kaderin sillesi, mananın hiçliği gibi pus gibi dumanlı adam; dört tarafı puşt zulasıyla çevrili kırık oğlan, kirpi gibi dikenli, dokunduğunu kanatan, kıldan köprünün...