𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓲𝓴𝓲:𝓞𝓷𝓾 𝓫𝓾𝓵𝓪𝓬𝓪𝓰𝓲𝓶

158 13 1
                                    

"Tao!" Hu Tao kafasını sana çevirdi önünde duran kağıtları bir kenara çekip elinde ki kalemi fırlattı kalem nerdeyse yere düşüyordu, Hu Tao yanına geldiğinde gülümsemeyi başardın o kadar acele ile kalkmıştı ki oturduğu yerden, seni beklediğine yemin edebilirdin.

"Y/N sonunda çok sıkılmıştın bir iş bile gelmiyor bende düşünüyordun ki kendimiz mi fırsay yaratsak!" Onun teklifini asla duymamış gibi yapmaya çalışarak direkt konuya girdin yoksa Hu Tao'nun daha ne diyebileceği çok açıktı. "Bay Zhongliyi gördün mü?"

"Zhongli mi?"

Kafanı salladın Hu Tao sana garip bir bakış atmıştı çünkü şuana kadar Bay Zhongli ile pek konuşmamıştınız festivaller ve bir kaç karşılaşma dışında pek bir yakınlığınız yoktu.

"Nd oldu ki?" Ellerini salladın yanlış bir fikire kapılmasını engellemek için kelimeleri kafanda toparlamaya çalıştın. "Bir kaç iş işte ya anlarsın akedemiye girmiye çalışıyorum." Hu Tao kafasını salladı onun için "sıkıcı" olan akedemi işlerine asla girmek istemiyordu akedeminin zaman kaybı olduğunu ve gereksiz olduğunu söyleyip duruyordu. "Birazdan gelir onu bir kaç eşya almaya yolladım."

İkinizde zamanın geçmesini ve Zhongli'nin gelmesini beklerken her zaman ki şeylerden konuşmaya başladınız Chongyun'un hayalet yaklaması, Ganyu'nun işlerinin yoğunluğu, Madame Ping'in çayının güzelliği klasik günlük konularınızdı konuşmanız o kadar derinleşmişti ki Zhongli'nin geldiğini duymamıştınız bile.

"Bay Zhongli sonunda!" Zhongli size kafa salladıktan sonra eşyaları kenara koydu Hu Tao eşyaları onayladıktan sonra hiç beklemeden Bay Zhongli'yi dışarıya götürdün konuşmak istediğin konu ciddiydi hemde fazlası ile.

"Bay Zhongli bana o turuncu saçlı çocuktan bahsedin!" Zhongli duraksadı böyle bir soru sormanı beklemiyor gibiydi. "Y/N onu unut." Kafanı salladın inat ile Zhongli'nin elini çekmeye devam ettin.

"Yalvarırım Bay Zhongli onun hakkında bana bir kaç söyleyin!" Zhongli iç çekti elini kafana koyarak saçlarını karıştı sana gözlerini diktiğinde konuşmanın ciddiliğini anlayabiliyordun. "O iyi biri değil ondan uzak dur Y/N." İnat ile kafanı salladın hedefinden kolay kolay vazgeçmeyecektin o turuncu saçlı çocuğu tanımak istiyordun hemde çok fazla.

"Y/N kendi iyiliğin için!" Derin bir nefes verdin elini havada sallayıp topuğunun üstünde döndün arkana dönüp ellerini birleştirdin. "İyi madem gitsem iyi olacak." Zhongli itiraz etmedi arkandan elini salladı ve o gözden kaybolana kadar seni izlediğini biliyordun.

Sonunda onu görüşünden çıkardığın arka cebine ulaştın eline cebinde dursn defterin üstünde gezdirip defteri eline aldın. "Northland Bank mi?"

🌸:Bu bölümüde elimden geldiğince yazmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir sonraki bölümde görüşmek üzere!

𝓞𝓷𝓾𝓷 𝓸𝓵𝓪𝓷-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin