Childe o kadının yanında ne yapıyordu, yanlarına gitmek istedin ama hızlıydılar ve her yer asker kaynıyordu bu yüzden beklemek ile yetindin onun sana gelmesini beklemek ile yetindin.
O olayların üstünden bir hafta geçmişti ve bir haftadır childe'ı görmüyordun Bay Zhongli'ye sorduğunda ise sessiz kalıyor seni geçiştiriyordu ve bunun senin iyiliğin için olduğunu söyleyip duruyordu.
"Bay Zhongli lütfen onu görmem lazım!"
"Y/N o adamdan uzak durmalısın."
Elini masaya vurdun Bay Zhongli'ye daha yakından bakıp önüne doğru uzandın. "Yalvarırım!"
Bay Zhongli elinde tuttuğu bardağı bırakıp senin eline uzandı. "Y/N ben seni düşünüyorum." Zhongli sana üzgün gözler ile bakıyordu nerdeyse yalvarırcasına.
"Ama onu merak ediyorum."
"Bende seni merak ediyorum ve sana bir şey olsun istemiyorum Y/N." Elini biraz daha sıktı elini tutuşu içine huzur verse de Childe'ı düşünmeden edemiyordun.
En sonunda kafanı salladın elini çekip biraz geri çekildin yüzüne minik bir gülümseme kondurup eğildin. "Çok sağolun." Zhongli gülümsedi ilk kez onu bu kadar rahatlamış görüyordun hep bir stres içinde gözüküyordu ama bu sefer cidden rahatlamış gibiydi. "Sadece seni korumaya çalışıyorum Y/N."
Kıkırdadın Zhongli hep üstüne düşmüştür kafana takılan bir şey olunca veya bir şey yapman gerektiğinde hep ona giderdin bu yüzden minik ilişkiniz büyüdü ve en sonunda garip bir şeye dönüşte en son aynı yatakta uyandığınızdan beri yakınlığını korumaya çalışıyordun ama bu onun ilgisi ile biraz zor oluyordu.
Aranız açılmamıştı daha da yakınlaşmıştınız hatta ama sanki o artık sana aynı göz ile bakmıyor gibiydi evet hep nazikti sana karşı seni yalnız bırakmıyor hasta olduğunda ilk yanına gelen kişi oluyordu ama sanki o günden sonra bir şeyler değişmişti, sen bir hata yaptığını düşünüyordun ama o öyle düşünmüyor gibiydi.
"Ondan uzak duracak mısın Y/N?" Sorusuna nasıl cevap vereceğini bilmiyordun çünkü Childe 'da seni çeken bir şey vardı onu merak ediyordun onu daha iyi tanımak istiyordun ve onu tekrar görmek istiyordun ama bunu Zhongli'ye söyleyemezdin.
"Zhongli, Sana birini getirdim!"
O tanıdık ses arkandan gelmişti ve Zhongli'nin yüzünün aldığı ifade ile anlamıştın onun istemediği ama senin merak ile beklediğin biri.
"Childe?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓞𝓷𝓾𝓷 𝓸𝓵𝓪𝓷-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪
Hayran Kurgu"Y/N!" Geriye çekildin olacaklar veya olanlardan korktuğun için değil kendini düşündüğün içinde değil, yapacak başka bir şeyin olmadığı için. "Uzaklaş! Bir adım daha atarsan kendi hayatıma son veririm!" Childe iki adım geri çekildi havada olan elin...