Ortam da ki gerginlik nerdeyse makas ile kesilebilecek haldeydi, bu yüzden araya girmek istiyordun ama sadece bakışmaların olduğu ortamda nasıl araya girebilirdin ki?
"Gelebilirsin Y/N." Zhongli sana yaklaştı kolunu tutmak için uzandığı anda Childe araya girip seni kendine çekti. "Ah, hemen mi ama bizim ufak işlerimiz vardı." Childe bunu derken yüzünde minik bir sırıtış vardı bir eli senin kolunu tutuyor diğeri ile belinden tutarak seni Zhongli'den uzak tutuyordu. "Öyle mi Y/N?"
Zhongli sana şüpheli gözler ile bakmaya başlamıştı, senin cevabın onun için çok önemli gözüküyordu ve sen Zhongli'yi kırmak istemiyordun. "Ben aslında şey, gitsem iyi olur." Childe'ın elinden kurtulup Zhongli'nin de yanından geçtin. "Size iyi günler." İkisine de küçük bir referans yaparak oradan uzaklaştın. Kimseyi kırmak istemiyordun özellikle uzun süreli arkadaşın Zhongliyi.
Senin hakkında korumacı olabiliyordu ve bu ne kadar yorucu olsada buna alışmıştın. Diğer yandan Childe vardı kısa süredir tanıdığım biri olmasına rağmen ona hayatın ile güveniyordun tabi en son olan olayı saymazsan, bunun için Bayan Ningguang ile konuşmak istiyordun ama olaya tam hakim değildin ve dediklerin her şeyi daha da karıştıra bilirdi.
Evine sonunda vardığın derin bir nefes verdin, gün boyu bir şey yapmamış olmana rağmen çok yorgun hissediyordun, şuan yatsan bir daha kalkmayacak gibi. Yatağına gitmeye karar verdiğin anda yerde duran bir şey dikkatini çekti, bir mektup.
Yerde duran mektubu alıp incelemeye koyuldun ama dışından bir şey anlaşılmıyordu.
Mektubu biraz çevirip inceledikten sonra içini açtın ve içinde minik bir not buldun, not sade bir şekilde yazılmıştı ve kenarda duran balina olduğunu düşündüğün işaret dışında bir şey yoktu.
"Bu gece Mt.Laixin'de." Notta ne isim ne de baska bir şey yazıyordu, kimden geldiğini anlamak zordu ve aklında sadece bir tahmin vardı,Childe. Böyle gizemli bir notu başkasının yazmasını beklemezdin ve bu notu Childe'in yazdığını düşünmek bile kalbinin fazladan atmasına neden oluyordu.
Notu yavaşca kenara bıraktığın da hala karnında kelebekler uçuşuyordu ve bunu durduramıyordun, akşam gitmek konusun da kararlıydın bu yüzden acele ile odana ilerleyip kendin için güzel bir elbise seçmeye karar verdin. Mavi bir elbise, Childe'ın göz rengi ile aynıydı.
Mavi uzun elbiseyi önüne getirerek aynaya baktın, uzun transparan kollara sahip mavi elbise sırt dekoltesi ile öne çıkıyordu. Childe'ın bunu seveceğine emindin.
Zaman geçmek bilmiyor dakikalar bitmek bilmiyordu, saat kaçta gitmen gerektiğini bilemdiğin için güneş battıktan bir saat sonra yola koyuldun, üstüne mavi elbiseni giyip altına mavi topuklular ile süsledin. Neden bu kadar süslendin? Childe'ı o kadar seviyor muydun? Emin değildin ama bir şeyden emindin. Onu görmek için ne kadar heycanlı olduğun.
Buluşma yerine geldiğinde kimse yoktu hatta aksine etraf ekstara karanlıktı Childe'a seslenmek üzereydin ki arkanda bir ses duydun, sese dönüp kim olduğuna bakmak için haraketw geçtiğinde görüşün karardı ve kafanda bir ağrı hissetmen uzun sürmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓞𝓷𝓾𝓷 𝓸𝓵𝓪𝓷-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪
Fanfic"Y/N!" Geriye çekildin olacaklar veya olanlardan korktuğun için değil kendini düşündüğün içinde değil, yapacak başka bir şeyin olmadığı için. "Uzaklaş! Bir adım daha atarsan kendi hayatıma son veririm!" Childe iki adım geri çekildi havada olan elin...