𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓭𝓸𝓻𝓽:𝓑𝓮𝓷𝓲𝓶

130 14 4
                                    

🌸:Bu bölüme başlamadan önce söylemek isterim ki şuan okuyacağınız bölüm "sağlıksız ilişki, uygunsuz düşüneceler" gibi şeyler içerecektor ve ek olarak bu bölüm Childe'in gözünden olacaktır şuana kadar yazdığım bütün bölümler tanrı bakış açışından olasada bu bölüm Childe'in gözünden olacaktır umarım beğenirsiniz.

İşlerim sonunda bittiğinde kendimi koltiğa atmamak için zor duruyordum, bütün gün Fatui'nin iç işleri ile ilgilenmek beni bile zorluyabiliyordu. Sonunda ara vermek için dışarıya çıktığımda görmek istediğim tek kişi vardı. Y/N bu aralar onu görmeden yapamıyordum nerdeyse onu görmemek bana işkence gibi geliyordu.

Liyue içinde dolaşırken onu görmek için resmen dua ediyordum eğer onu bugünde görmezsem delireceğime emindim. "Childe!" Duyduğum ses ile aniden durmam resmen bir olmuştu sonunda onun melek sesini duyduğuma inanamıyordum, normal görünmek için derin bir nefes verip arkama döndüm güzel gülüşü ve mükemmel vücudu ile bana doğru geliyordu. Ona şuana kadar bir kez sarılmıştım ama o mükemmel kokusu her zaman aklımdaydı.

"Y/N ne tesadüf." Değil. Onu arıyordum hemde bütün gün, bana gelio selam vermesini veya benim ile buluşmasını her saniye onu bekledim.

"Aslında sana sormak istediğim bir şey var!" Bana yaklaşıp elimi tuttuğunda hissettiğim duygular açıklanamazdı onu sokağın ortasında tutup kendime çekmek ve nefes alamayıncaya kadar onu öpmek istiyordum.

"Buyur Y/N?" Derin bir nefes verdi gözlerini kırpıştırıp bana baktığında ne karar tatlı olduğunu düşünmeden edemedim. "Bana Sumeru gülü lazım ama bir türlü bulamıyorum eğer, sen biliyorsan lütfen bana getirir mısın?" Bu soru bile olamazdı, onun için Sumeru'ya gidip o gülü bulup ona kendim bile getirirdim ama Sumeru gülünü bulmak zor bir şey değildi.

Herhangi birine söylesem bana getirebilirdi ve bunu çabuk yapmalıydı. "Tabii nasıl istersen." Gözlerinin ışıldadığını görebiliyordum çok mutlu olmuştu ne tatlı.

"Çok sağol sen birtanesin!" Gülümsedim sadece gülümsedim, bir şey demek veya yapmak şuan ki ilişkimize zarar verebilirdi ve bunu asla istemezdim.

Arkasını dönüp bana el salladığında uzun süre gidişini izledim. Yanından geçen adama gülümseyip onada el salladığında yumruğumu sıktım kendimi tutmam gerekiyordu insanların benim olana bakması, ona el sürmesi ,ona gülümsemesi beni deli ediyordu.

Ona benden başkasının dokunmayacağına emin olacaktım.

𝓞𝓷𝓾𝓷 𝓸𝓵𝓪𝓷-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin