𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓫𝓮𝓼:𝓖𝓪𝓻𝓲𝓹 𝓭𝓪𝓿𝓻𝓪𝓷𝓲𝓼𝓵𝓪𝓻

153 16 1
                                    

İşlerini sonunda bitirmiştin sonunda rahat bir nefes alacağını düşünüyordun ki belalarının hiç bitmediğini farketmen uzun sürmedi. "Y/N!" Sana koşarak gelen turuncu kafayı çok iyi tanıyordun.

"Childe ne oldu?" Childe gergin görünüyordu olması gerekenden daha gergin. "Sorun ne Childe?" Elini tuttu sanki seni bir daha hiç bırkamak istemiyormuş gibi elini tuttu. "Benden nefret etmezdin değil mi?" Bu ani gelen soru karşısında ne diyeceğini bilemezcesine ona baktın.

"Tabii ki hayır nereden çıktı bu?" Childe gülümsedi, gülümsemesi bir güneş kadar parlaktı ama gülümsemesin de sanki bir şey eksikti, duygu.

"Ne olursa olsun benden nefret etmezdin değil mi?" Sorusunu tekrar sorunca kaşlarını çatmadan edemedin. "Senden asla nefret etmem." Childe rahatlamış bir yüz ifadesi takındı sanki sana söylemek istediği bir şey varmış ama söyliyemiyor gibi.

"Hiç sadece merak ettim." Nefes verdin Childe senin yakın arkadaş katagorisine koyabileceğin biriydi ne kadar tanışmanız üzerinden uzun süre geçmesede onu çok iyi anlayabilmiş onun ile bir bağ kurmuş gibiydin.

"Garip sorular soruyorsun neler oluyor." Childe cevap vermedi onun yerine elini bıraktı, elini bırakmasına rağmen elin hala havadaydı hala onun ısısına muhtaçtı.

"Medak ettim dedimya." Merak? Childe'ı uzun süredir tanımıyor olsanda onun şu zamana kadar hiçbir şeyi merak etmediğini hatta her şeyin cevabini bildiğini görmüştün ama bu davranışları ön görülemez bir gariplik sergiliyordu.

"Anlıyorum." Son konuşmanız bu olmuştu.

"Rex Lapis öldürüldü çıkışları kapatın." Ningguang'ın sesi kulaklarından yankılanırken neler olduğunu anlamaya çalışıyordun Rex Lapis'e ne oldu neden bu halde bir tanrıyı kim nasıl öldüre bilir? Sen düşüncelerinden sıyrılamadan herkes koşuşturmaya askerler beyaz elbiseli bir kadını kovalamaya başladılar.

"Neler oluyor?" Kendi kendine mırıldanırken yapabileceğini düşündüğün tek şeyi yaptın. O kadının peşinden koşmaya başladın askerler kadını kovalarken sende peşlerinden gidiyordun ama çok geçmeden o kadının yanında tanıdık bir yüz görmen uzun sürmedi.

Childe.

𝓞𝓷𝓾𝓷 𝓸𝓵𝓪𝓷-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin