inna lillahi ve inna ileyhi raciun !!
İlk günün verdiği yorgunlukla sabah geç kalkmışım. ne otobüs kalmış ne de taksi. duraklar da boş. yani dolmuşta yok. hadi hayırlısı :)) ://
elimdeki kitaplarla yolda yalnız başıma gidiyordum. sabah derslerini kaçırmıştım zaten. yürü yürü biçare kalmıştım ama ders bu girmem lazım.
kapıyı açtım ve '' nerdesin sen yobaz!! saat kaç oldu görmüyomusun? derse falan almıyorum seni. çık dışarı!!'' sesiyle irkildim.'' hocam, ben..''ve yarım kalan cümle :( ''ÇIK DIŞARIIII''
bahçede gezinirken ezan okundu. ve hızlıca camiye koştum. ee tabi asortik bir okul ya bütün dersler ezan saatleriyle örtüşüyor.. namaz vakti girdi ders başlar,namaz vakti biter ders biter.. AHH ulen Ahh ..
namaz kıldım ve derse yetiştim. yanıma bonem kadar şortuyla oturan kız - ki kız demeye bin şahit- '' ayyy çok sıcaak onun içinde nasıl duruyosun beee''
derken beni hapşurma tuttu. böylelerine alerjim olsa gerek..( ne fenayıım) :))
diğer yanıma dün benle konuşan çocuk gelmişti..-onca boş yer varken-
'' müsaade eder misiniz ?'' dedim adını bilmediğim naif sesli insana. '' a-ama neden '' ''lütfen müsaade edin'' ve yerimden kalktığım gibi yan sıralardan boş olan bir yere geçtim. yanıma başka biri oturdu . ya varya 'ulen bir sürü boş yer var ne diye gelip yanıma oturuyonuz' demek var ama işte ordanda kalktım en arkalara yol aldım neyse ki orada beni rahatsız eden olmadı. sonra o naif sesli çocuk yerinden kalktı ve gitti. dışarı çıktı ve bende kafamı sıraya gömmüş hocanın gelmesini bekliyordum ki SubhanAllah o seste ne ''evet lütfen sessizlik''
kafamı birden kaldırdım ve o oymuş. yani size bahsettiğim şu çocuk yanık devreli bir hoca çıktı. okulun ilk dersli günü olmasına rağmen kızlarda bi sululuk erkeklerde bi gevşeklik.. Allah bana sabır versin ne diyim.. geometri dersi bitti. fakat yanıma gelen şeyden hiç mi hiç haz etmemiştim. nasıl bi hoca böyle olabilirdi. sanki boş ama dolu , sessiz ama gürültülü..
-rahat ol seni rahatsız etmek istemedim.
+müsaade edin geçeyim gitmem gerek hocam.
-derslerine çalış ama o şeyin altından nefes almayı da unutma.
+siz de dersinize çalışın. öyleki Allah size 'şey' dediğinizin hesabını soracak.
assalamu alaikum we rahmetullahi we beraketuh. gönlünüze uygun olan mantığınıza uygun olsun.mantığınıza uygun olanda gönlünüze...
:)) fazla muhabbet=tez ayrılık demişler. inşaAllah beğenirsiniz :))
:D <3 fiemanillah..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mu'Mer
Fanfictiongörebilir miyim seni? Ağlayabilir miyim? Sevebilir miyim? Sen yoksan ölebilir miyim? Şiir değil ki bu... Dua..