perçem perçem :'(

58 17 1
                                    

ben onlarca gün, onlarca hafta,onlarca ay hatta onlarca yıl içimde tuttuğum özlemi bile dile getiremezken ne konuşmasından bahsediyorsun!! sana düşen her göz yaşı nefsimden bir parça..düşün artık nasıl yorulmuşum bu savaştan. tuttum..içimde tuttum..onu o yaşta bile öyle severken sadece Allah a emanet ol demenin acısını içimde tutum. neden evlenmiyorsun diye her sorduklarında boğazım düğümlenerek kısmet deyişimi içimde tuttum..herkes uyuduğunda camdan bakıp onun için ettiğim duaları, gözündeki maviyi,yüzündeki gülümsemeyi , her unuttum dediğimde aklıma tekrar gelişini,yokluğunu,varlığını... yarlığını içimde tuttum..

şimdi kalkmış boşver diyorsun kevser..gözüm dolmuş ağlıyorum ve sen bana bırak diyorsun..o değil de ona da aynısını söyledin mi kevser..şimdi bırak mı dedin..bu defteri ver de git mi dedin..

Allahım bana savasma gücü ver..ver ki yeneyim..yıkıp geçeyim şu nefsi.

içimde tuttum diyorum ya . içimde sensin dışımda.. bana iman ver rabbim.. sabır ver.. her ne verirsen ayet ayet ver.. ayet ayet sabır.. ayet ayet iman.. ayet ayet Aşk ver

Fatıma edebi..

Asiye gücü..

Aişe imanı..

Hatice ihlaslığı ver rabbim.. beni bana bırakma.. beni kimseye bırakma.. beni sana bırak.. göğsümü genişlet..ferahlık ver..nefes alma gücü ver..

SEN ver de ne verirsen ver..

ne hal kaldı bende

ne ser..

diyelim dinlettim gönlüme lafı..

sana nasıl dinleteyim kevser..

hatırlıyor musun? birgün dışarı çıkmıştık seninle..o gelene kadar çekiştirelim onu demiştik.. altı yıl geçti ve biz hala onu çekiştiriyoruz.. kaç bahar geçti??!!

ama o gün sana demiştim değil mi ''bir gün o karşıma çıkacak ve biz oturup bu günü konuşuyor olacağız'' diye. aslında hatırlasan sana başka bir şey daha demiştim. eğer bir gün karşıma şimdiki gibi çıkarsa hiç acımayacak ve yoluma devam edeceğim diye.. ben sözümü tutacağım ama umarım vakti geldiğinde sende tutarsın sözünü!!!!?

hani içim yanıyor demiştin ya ilk aşkın için.. ben ne diyeyim.. içim patlıyor,kalbim acıyor,her görüşümde perçem perçem dağılıyor kemiklerim,sustukça konuşuyorum,nerede olduğunu bilmediğim yüreğim bile sızım sızım sızlıyor,içimde savaşlar oluyor,gözüm,sözüm,özüm,hepsi dolup taşıyor..

unutma kevser merhem kullanmamam yaralarımın olmadığı anlamına gelmez..

yazdıklarımın hepsi bir şeye bakar.. aklına gelirse..

BU ARADA KEVSER HEM ARKADAŞ

HEM DEFTER

HEM YOLDAŞ

HEM KEVSER ^_^ 3

Mu'MerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin