Bahar Kokusu.. :)/(

73 18 2
                                    

''Dert etmeyince sakin olur bahar kokusu...'' bu.. ama nasıl..nasıl tanımam...arkamı döndüm ve ''Musaaaa'' diye bağırdım.. demek oymuş.. beni gözümden tanımasına şaşmamalı ama nereye kayboldu bu çocuk..


defteri açamadım cesaretim yoktu.. gözümden öylece süzülmüştü yaşlar,kendiliğinden.. yılların ardından ilk defa..''ohhh'' mis gibi bahar kokusu..

sizi tanıştırmayı unuttum.

Musa.. benim en yakın arkadaşımdı. hani çocukluğunuzdaki bir apartman var ya orada bütün saçmalıkları yapıp günün sonunda aynı anda terlik yediğiniz,ilkokulda ördek sürüsü gibi dizi dizi giderken sınıfa o mükemmel sırayı bozduğunuz,giydiğiniz peçeyi arkadaşlarınız hor görürken sizi kollayan,en orangutan hallerini gördüğünüz... ama bundan sonrası bende yok. tam ortaokul 2 deyken göç kararı alındı ailemizde. çok uzak değil daha iyi eğitimli bir yere,fatih e göçtük.(ahlaki açıdan iyi eğitimli) bi ayrılırken uzaktan bakışını hatırlıyorum musanın.. böyle benide götür der gibi olanından.işin garibi musanın soyadını ve diğer adını hatırlamıyorum. gerek duymadığımdan olsa gerek öğrenmemiştimde. defteri açmam için zamana ihtiyacım var ama içinde ne yazdığını merakta ediyorum doğrusu. açıcam,açmak istiyorum..aç gitsin yaw.

ve açtım..ne nasıl ama..

'' sakızlı sarımsak'' ilkokul 3. sınıftaki ilk şiirim..

''bulut gibisin'' ilkokul 4..

''saçmalama evlat'' 4...

''sımsıkı çeyrek'' 4...

'' gözümden düşen kaç parça'' 5

'' adı gibi olmalı'' 5

''beşikte kertildi'' 6...

''kesinlikle kar yağdı galiba''6...

''elmadan kemik olursa'' 7..

'' merhum sevindi''7..

'' şehirde 3 gariban''7..

'' hasretlik''7..

''kalbimle güneş''8...

''uçurumdaki dal''8..

''derler ki''8..

''saçı soluktu''9

''beş nakit''10..

''penç vakit'' 11..

''dertli bahar''12.......


nasıl biliyordu tüm bunları..yedinci sınıftayken yoktu ki o..

benimle aynı sınıfta hiç olmamıştı..

Nil nehri gibi gözler varmış meğer.. akar.... akar... akar..

basitti bu.

çok sıkışık bir kalp..

dertli bahar benim ödüllü şiirimdi.. o okuldan ayrıldıktan sonra yayınlanmıştı.. neden ?? nasıl ilgilenmişti??? bu arada o benden daha zeki olduğu için bir sınıf atlamıştı.. maalesef ben yedideyken aslında sekizdeydi.. defterin en son sayfasına yazdığı not nasıl derin bir yara nasıl karmaşık duygular bırakmıştı bende. hani nefes alırken acı çekersiniz bi titreme alır sizi öyle bir şey işte..

''gözünden tanıdım seni..sakın ha ağlama..niye diye de sorma.. unutulacak gibi değildi gözlerin.. ben napiim? sen de demiştin ya ''bulut gibisin..ne varlığın belli ne de yokluğun..''( ''bulut gibisin'' ilkokul 4.. )işte öyleydim bende. vardım ama yoktum. bunun adı itiraftır belki ama ben yıllar boyunca senin gelmeni bekledim.. biliyorum takvan önde gelir de konuşmazsın.yıllardır yaptığın gibi ne arar ne de sorarsın. ama nolur unutma

Hakk böyle istediyse eğer,

seni beklemeye değer..''

Mu'MerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin