❄️2❄️

71 10 0
                                    

Akşam hepsi iş çıkışı, Felix'in evinin önünde toplanmıştı. Gidecekleri yer iki saat uzaklıkta olduğundan çok sık gitmezlerdi. Keyfi veya herhangi bir olay olduğunda giderlerdi. Bu akşamda dört arkadaş Felix'in arabasına doluşup mekana gitmek üzere yola çıktılar.

"Felix çok mu yavaş gidiyosun sen yoksa bu yol uzamış mı?"

Felix yanında oturan Jisung'a kısa bir bakış atıp yola odaklandı tekrar.

"Yok yok Felix bugün bir yavaş sürüyor."

Jeongin mırıltılarla onayladığı zaman aslında sürücü dışında hepsi hem fikirdi. Felix, kafasını karıştıran veya dolduran bir şey olduğu zaman arabayı böyle yavaş sürerdi. Diğerleri de buna bir şey demezdi. İsterse yol üç saat sürsün, hiçbirinin canından daha önemli değildi.

İki buçuk saat sonra mekana vardıklarında her zamanki yerlerine, denize bakan sağ köşedeki masalarına, oturdular. Hepsinin gözü Felix'in üzerindeydi. Onu uzun zamandır böyle durgun, kafası karışık görmemişlerdi.

"Felix ne olduğunu anlatacak mısın?"

Soru Jeongin'den gelmişti. Jisung da onu kafasıyla onayladığı zaman Felix derin bir nefes aldı.

"Hyunjin'i söylemiştim size. Hala bulamadım. Normalde umursamam biliyorsunuz ama o farklı. Bu durum kafamı karıştırıyor, farklı hissettiriyor. Bunu engelleyemiyorum."

"Ona aşık mı oldun?"

Felix soruya cevap vermedi. Çünkü cevabı kendisi de bilmiyordu. İlk görüşte aşk diye bir şey var mıydı? Sadece ismini ve görüntüsünü bildiği, tanımadığı birine aşık olabilir miydi insan?

"Sosyal medya da araştırdın mı ?"

"Evet ama yok hiçbir yerde."

"Hacker falan mı tutsak acaba?"

Seungmin, Jeongin'e karşı gözlerini devirdi.

"Saçmalama Jeongin. Böyle bir şey için hacker falan tutmayacağız."

"Aslında kafama yatmadı de-"

"Saçmalamayın! Yakalanırsak ne olucağını sanıyorsunuz ki?"

"Seungmin tamam sakin ol. Felix sende bu haftasonunu bekle. Eğer bu haftasonu da gelmezse o zaman bir şeyler düşünürüz. Canını sıkma artık."

Jisung olaya el attığında siparişleri gelmişti. Afiyetle yediler ve 2-3 saatliğine de olsa kafalarını dağıtabildiler.

.
.
.
.

Hyunjini kaybettim arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjini kaybettim arkadaşlar... Bulamıyorum.

Ice Prince (얼음 왕자) ❄️ | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin