❄️5❄️

69 10 0
                                    

(Hyunjin)

"Salak mısın oğlum madem çocuğu beğendin niye eklemedin sosyal medyada veya numarasını niye almadın?"

"Ne bileyim Minho? Açıkçası onunlayken sadece onun bana hissettirdiklerini düşünüyorum."

"Sen bayağı bayağı aşık olmuşsun bu çocuğa."

Hyunjin hafifçe başını salladı.

"Oyş benim küçük Hyunjinim büyümüşte aşık mı olmuş?"

"Minho saçmalama istersen aramızda bir yaş var sadece."

"Minho değil, "Minho Hyung" diyeceksin!"

Hyunjin aynen der gibi başını sallayıp içkisini tazelemek için otel odasındaki mutfak tezgahına gitti.

Artistik patende milli sporcuydu. Yarışma dönemi olduğu için 1-2 ay boyunca sürekli yurt dışına gidiyor, yarışmalara katılıyordu.

"Biliyor musun, onun çilleri var. Yüzü aynı gökyüzünü andırıyor. O bir erkeğe göre fazla güzel."

"Senin evin yanmış Hyunjin, üstelik bundan haberin var. Ama salaksın ki çocuğa dair sadece adını biliyorsun."

Hyunjin, Minho'nun başının etini yemesinden sıkılmıştı artık.

"Yarın Kore'ye geri döneceğiz, haftasonu tekrar gideceğim ve bu sefer bilgilerini almayı unutmamaya çalışacağım."

Minho içkisini tazeleyip yanına oturan çocuğa kısa bir bakış attı.

"Ya o gelmezse bu sefer, o zaman ne yapacaksın?"

Hyunjin'in gözleri büyüdüğünde aklına gelenlerle morali yerle bir olmuştu. Gerçekten bunu hiç düşünmemişti. Ya Felix gelmezse bu hafta, ya bir daha onu göremezse? O zaman ne olacaktı?

"Gelir ya, gelir dimi?"

"Umarım Hyunjin, umarım gelir de senin şu aptal aşık hallerin bir an önce son bulur."

Minho bu konuda endişeliydi. Çünkü yarışmalara çalışırken hatta yarışmadayken bile Hyunjin'in aklı hep Felix'teydi. Onun dikkatini dağıtıp yanlış bir hareket yapmasında korkuyordu. Mesele yarışmayı kaybetmesi değil, yanlış bir hareket yapıp sakatlanmasıydı.

Hyunjinde bunu çok iyi biliyordu. Çalışmalarda olmasa bile yarışmada aklına getirmemeye çalışıyordu ama Felix'in o güzel yüzü ve dudaklarının o hissiyatı her aklına geldiğinde kendini boşlukta gibi hissediyordu. Şuan ise o boşluğu dolduracak bir Felix yoktu.

"Geç oldu. Sen odana git bende dinleneyim. Yarın uçağı kaçırmayalım."

"Tamam o zaman, yarın 7.30 da kapına dayanırım. İyi geceler."

"İyi geceler."

Minho gittiğinde Hyunjin uyumaya çalıştı. Ama yine kafasında Felix'in çilleri vardı. Yatağında cam kenarına döndü ve gökyüzüne baktı. Herhangi bir gece bile Felix'in o yüzündeki gökyüzünü, yıldızları ona veremiyordu.

.
.
.
.

Minhoyu da kattım araya iyi yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minhoyu da kattım araya iyi yaptım

Ice Prince (얼음 왕자) ❄️ | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin